خانهاخبار
گوشی هوشمند Mi 10S شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

گوشی هوشمند Mi 10S شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

شیائومی لحظاتی پیش، از گوشی هوشمند جدید خود با نام می 10 اس رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

در حالی که همه نگاه‌ها به دنبال گوشی شیائومی Mi 11 است، اما محصولات سری می 10 هنوز هم عضو جدید می‌پذیرند و امروز نوبت به معرفی محصول جدید این برند چینی به نام Mi 10S رسیده است. این گوشی هوشمند لحظاتی پیش با نمایشگر 90 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 870 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به صورت رسمی معرفی شد.

image

 

در قسمت جلوی بدنه، شاهد یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم که از نرخ نوسازی 90 هرتزی نیز بهره می‌برد. در قسمت بالایی و در سمت چپ، شاهد بریدگی دایره‌ای شکلی در صفحه نمایش هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. نمایشگر این محصول از HDR10 پلاس پشتیبانی کرده و توسط گوریلا گلس 5 نیز محافظت می‌شود.

اسپیکر دوگانه، یکی از قابلیت‌های جذاب می 10 اس به حساب می‌آید و همین موضوع ثابت می‌کند که مهندسان شیائومی، توجه ویژه‌ای به صدای خروجی آن کرده‌اند. بد نیست بدانید که این اسپیکرها توسط Harman Kardon بهینه شده و به این ترتیب می‌توانید انتظار صدایی با کیفیت و جذاب را داشته باشید. طبق اعلام DxOMark، این بهترین اسپیکری است که آن‌ها تا به حال تست کرده‌اند.

image

 

در قسمت پشت بدنه، شاهد محفظه دوربین با طرحی آشنا هستیم که لنز 108 مگاپیسکلی تولید شده توسط سامسونگ به همراه لرزشگیر تصویر را در خود جای داده است. مشخصات سه دوربین دیگر قرار گرفته در این محفظه به شرح زیر است:

  • دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید
  • دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو
  • دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره 

image

 

پردازنده اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده شیائومی Mi 10S ایفای نقش خواهد کرد که 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی UFS 3.0 نیز به عنوان مکمل آن به حساب می‌آیند.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4780 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع کابلی 33 واتی، شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اسمارت فون می 10 اس به صورت پیش فرض به رابط کاربری MIUI 12 که بر پایه اندروید 11 طراحی و توسعه یافته، مجهز شده است.

 

محصول جدید شیائومی همان طور که مشاهده می‌کنید، در سه رنگ سیاه، آبی و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی هوشمند در کشور چین به صورت زیر اعلام شده است:

  • 3299 یوآن چین (506 دلار) برای مدل پایه با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • 3799 یوآن چین (583 دلار) برای مدل دوم با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی

فروش اولیه این محصول از 12 مارچ مصادف با بیست و دوم اسفند ماه آغاز خواهد شد و افرادی که به عنوان اولین نفرات اقدام به خرید آن کنند، یک شارژر بی سیم 30 واتی را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. متأسفانه در حال حاضر، تاریخ عرضه عمومی Mi 10S شیائومی اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)