خانهاخبار
امکان اضافه کردن کپشن به استوری اینستاگرام اضافه شد

امکان اضافه کردن کپشن به استوری اینستاگرام اضافه شد

اپلیکیشن اینستاگرام یک قابلیت جدید برای استوری‌ها در نظر گرفته و که کپشن نام دارد و صحبت‌های فرد را به صورت زنده تبدیل به متن می‌کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

استوری‌های اینستاگرام، یکی از کاربردی ترین و البته پر استفاده ترین امکانات این اپلیکیشن به حساب می‌آید که کاربرهای زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. به عنوان یکی از جدید ترین قابلیت‌ها، باید به امکان اضافه کردن کپشن به صورت خودکار به استوری‌ها اشاره کنیم که به تازگی، در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته طبق روال گذشته، این ویژگی در ابتدا به صورت محدود در دسترس قرار گرفته و به مرور زمان، برای استفاده دیگران نیز آماده خواهد شد.

image

یکی از اعضای وب سایت Engadget با نام Matt Navarra، به تازگی این قابلیت را در اینستاگرام خود مشاهده کرده و با تهیه ویدیو از این ویژگی، آن را به صورت یه گزارش خبری منتشر کرد. این ویژگی جدید در قسمت اضافه کردن استیکرها با عنوان CC Captions مشاهده می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود افرادی که شنوایی ضعیفی دارند نیز بتوانند صحبت‌های افراد در استوری‌هایشان را متوجه شوند؛ البته به شرطی که فردی که استوری می‌گذارد، کپشن را فعال کرده باشد. همچنین زمانی که به هر دلیلی شما امکان استفاده از صدا روی ویدئوهای خود را نداشته باشید، استفاده از این ویژگی می‌تواند شدیدا به کمک شما بیاید.  

پس از انتخاب استیکر Captions، چند لحظه زمان خواهد برد تا اینستاگرام صداهای موجود روی استوری قابل پخش را به متن تبدیل کند. ساز و کار این قابلیت بسیار ساده و راحت است و دقت آن نیز قابل قبول اعلام شده. در بررسی‌های آقای Navarra، تنها یک مورد اشتباه وجود داشته و به جای finally، عبارت find نوشته شده است.

در حال حاضر قابلیت اضافه کردن کپشن خودکار با چهار حالت متنی مختلف همراه است که به دلخواه و متناسب با سلیقه خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

طبق اعلام وی، هنوز تاریخ دقیقی برای در دسترس قرار گرفتن این ویژگی برای عموم کاربران اعلام نشده است. اما علاوه بر آن بد نیست بدانید که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های توییتر و زوم نیز در حال کار روی چنین قابلیتی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)