خانهاخبار
اوپو در یک تیزر ویدئویی روش ساخت شیشه پشتی فایند X3 Pro را نشان داد

اوپو در یک تیزر ویدئویی روش ساخت شیشه پشتی فایند X3 Pro را نشان داد

یکی از زیباترین جنبه‌های طراحی پرچمدار جدید اوپو یعنی گوشی فایند X3 Pro، شیشه پشتی دستگاه است. حالا اوپو در یک تیزر ویدئویی، چگونگی ساخت این شیشه را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اگر اخبار منتشر شده در رسانه‌ها را دنبال کرده باشید، تا به حال با زبان طراحی بدنه پشتی و ساختار محفظه دوربین بیرون زده گوشی OPPO Find X3 Pro آشنا شده‌اید. اما آیا می‌دانید که بدنه پشتی این محصول به صورت کامل از شیشه یکپارچه طراحی شده است؟ به این ترتیب کلیه قسمت‌های قسمت پشت بدنه این گوشی هوشمند، از بخش صاف و مسطح گرفته تا برجستگی مربوط به محفظه دوربین، تماما از جنس شیشه خواهد بود.

ساز و کار حالت دادن شیشه برای چنین ساختاری، حدودا 40 ساعت زمان خواهد برد و این پروسه به واسطه 2000 کنترلر مختلف انجام پذیر شده است. برای اعمال حداکثر کیفیت ممکن روی بدنه شیشه‌ای، از تکنولوژی OC0 استفاده شده تا لعاب چینی مورد نظر به بهترین شکل ساخته و پرداخته شود.

بعد از حالت گرفتن و پرداخت اولیه، این قسمت از بدنه وارد بخش مربوط به تولید رنگ می‌شود که اوپو نام این فناوری را Shine-through mirror black گذاشته است. با این تفاسیری که اوپو ارائه می‌کند، یعنی بخش پشتی احتمالا به میزان زیادی براق خواهد بود. ویدئوی بالا، کل مراحل یاد شده را به شما یادآور می‌شود.

همان طور که پیش‌تر گفتیم، خانواده اوپو فایند ایکس 3 در تاریخ یازدهم مارچ مصادف با بیست و یکم اسفند ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. این محصولات در حال حاضر، از طریق وب سایت اوپو در کشور چین قابل پیش خرید بوده، اما در آینده نزدیک این گوشی‌های هوشمند وارد کشورهای اروپایی نیز خواهد شد. اخیرا، یکی از قابلیت‌های سری جدید با نام موتور تولید رنگ 10 بیتی توسط مسئولان اوپو افشا شد که این پروسه روی تمامی فعالیت‌‌های پردازنده تصویری (شامل عکاسی، فیلمبرداری، ذخیره اطلاعات و نمایش انواع تصاویر) تأثیرگذار خواهد بود.

 

مدیران اوپو برای جلب توجه اصحاب رسانه و علاقمندان به گوشی‌های هوشمند، از ستارگان مختلفی کمک گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دعوت از هانس زیمر، آهنگساز دریافت کننده جایزه اسکار برای تولید رینگتون‌های اختصاصی و ادی ردمین، بازیگر دریافت کننده جایزه اسکار برای شرکت در این مراسم اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)