خانهاخبار
عینک هوشمند ریزر با قیمت 200 دلار معرفی شد

عینک هوشمند ریزر با قیمت 200 دلار معرفی شد

شرکت ریزر به تازگی یک عینک هوشمند عرضه کرده که کارایی شبیه به عینک‌های هوشمند و صوتی Bose دارد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

عینک هوشمند Anzu، محصول جدید شرکت ریزر است و به این ترتیب آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا با رونمایی از چنین گجتی، دامنه محصولات خود را گسترش دهند. این عینک هوشمند با وجود عرضه در دو حالت مختلف، سایز‌های متفاوت و انواع و اقسام لنز‌های در دسترس قرار گرفته، به قابلیت‌های صوتی داخلی نیز مجهز شده است.

مانند عینک صوتی شرکت Bose، محصول جدید Razer با نام Anzu نیز به اسپیکری در قسمت دسته خود مجهز است که صداهای مورد نیاز را به دریچه گوش شما ارسال خواهد کرد. امکان پخش موسیقی از این طریق میسر بوده و هنگام دریافت تماس هم می‌توانید به کمک میکروفون قرار گرفته روی بدنه، به راحتی به آن‌ها پاسخ دهید.

image

 

برای کنترل موزیک در حال پخش، دسته‌های این عینک هوشمند به ژست‌های لمسی خاصی مجهز شده است که می‌توانید به کمک استفاده از آن‌ها، موسیقی در حال پخش را کنترل کنید. بد نیست بدانید که این ژست‌های لمسی روی هر دو دسته عینک در دسترس خواهند بود و بسته به نیاز و عادت، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

عینک هوشمند ریزر Anzu با دو طراحی مختلف، به صورت مستطیلی یا دایره‌ای همراه خواهد بود. اما با این حال، سایز و ابعاد فریم آن نیز در دو حالت کوچک و بزرگ در دسترس قرار گرفته‌اند که بسته به سلیقه و نیاز، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.  

عینک هوشمند جدید ریزر به صورت پیش فرض با دو لنز مختلف همراه است. یکی از این لنزها برای استفاده در فضاهای داخلی و مخصوصا هنگام کار با کامپیوتر انجام وظیفه خواهد کرد و حدود 35 درصد از نورهای آبی ساطع شده از مانیتورها را مهار می‌کند. لنز دیگر نیز از نوع پولارایز بوده و از رسیدن حدود 99 درصد از اشعه‌های فرابنفش ساطع شده از نور خورشید به چشمان شما جلوگیری به عمل می‌آورد.

کمپانی ریزر همچنین امکان نصب لنزهای شخصی‌سازی شده را نیز به شما خواهد داد. این شرکت با همکاری کمپانی Lensabl، از مشتریان خود می‌خواهد تا به آن‌ها مراجعه کرده و لنز مورد نیاز خود را از این طریق سفارش دهند. کد RAZER15 نیز برای تخفیف 15 درصدی روی لنزهای یاد شده در نظر گرفته شده است.

image

 

از جمله دیگر مشخصات عینک هوشمند Razer Anzu می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت گواهی IPX4 برای مقاومت در مقابل آب و ذرات گرد و غبار
  • 5 ساعت عمر مفید باتری و حالت استندبای دو هفته‌ای
  • تأخیر صدای 60 میلی ثانیه‌ای
  • حالت Game Mode اختصاصی

محصول جدید شرکت ریزر با قیمت 200 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و لنزهای جایگزین آن نیز با قیمت 30 دلاری همراه خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)