خانهاخبار
اپل واچ همچنان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیاست

اپل واچ همچنان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیاست

به تازگی آمارفروش ساعت‌های هوشمند در جهان منتشر شده که نشان از برتری بی‌چون و چرای اپل در این زمینه دارد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

اپل در زمینه‌ بازاریابی محصولات خود خوب عمل می‌کند و همیشه مثالی برای دیگر شرکت‌ها است. فروش خوب محصولات کوپرتینویی‌ها دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که البته در این مطلب قصد پرداختن به آن را هم نداریم.

طبق آخرین گزارش Counterpoint در مورد ساعت‌های هوشمند در بازه‌ زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2020، اپل رهبر بلامنازع این بخش از بازار است. فروش ساعت‌های هوشمند در مقایسه با سال 2019، یک و نیم درصد بیشتر شده است و از کل فروش ساعت‌ها در سه ماهه پایانی 2020، فقط 40 درصد به اپل تعلق دارد. سامسونگ با 10 درصد سهم بازار در جایگاه بعدی قرار دارد و پس از آن هواوی با 8 درصد به رتبه‌ی سوم تکیه زده است. فیت بیت با 7 درصد و گروه BBK با 6 درصد، پنج شرکت برتر این حوزه را تشکیل می‌دهند.  

image

در گزاش جدید مشخص شده است که اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE به طور مشترک ۱۲.۹ میلیون فروش در سه ماهه آخر سال 2020 داشته‌اند. سامسونگ نیز عملکرد خوبی داشته است و گلکسی واچ 3 از مجبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار بوده است، این اتفاق در حالی افتاده است که هواوی و زیر برند آن یعنی آنر، بیشترین رشد سالانه را نسبت به سایر برندها داشته اند.  

image

ماه گذشته، اپل از مرز فروش صد میلیونی اپل واچ عبور کرد. بر اساس گزارش‌های Counterpoint، بازار ساعت‌های هوشمند شاهد افزایش قیمت متوسط فروش از طرف برندهایی مثل اپل، سامسونگ و هواوی بوده است. پیش‌بینی می‌شود این روند در سال 2021 هم ادامه داشته باشد. شما درباره اپل واچ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شهاب

۱۳۹۹/۱۲/۱۸
فرهاد مجیدیمون هم داره دلتون بسوزه