خانهاخبار
اوپو A94 به صورت رسمی معرفی شد

اوپو A94 به صورت رسمی معرفی شد

اوپو A94 به عنوان جدیدترین میان‌رده این برند چینی معرفی شده که به دوربین 48 مگاپیکسلی و نمایشگر OLED مجهز است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

اوپو اکتبر گذشته گوشی هوشمند A93 را با صفحه نمایش 6.43 اینچی و پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P95 راهی بازارها کرد که استقبال خوبی از آن شد. حالا امروز جانشین آن گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. این گوشی که ادامه‌ دهنده‌ راه نسل قبلی است، نامش A94 است. اوپو A94 در بسیاری موارد با نسل قبلی خود مشترک است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ی Helio P95 و صفحه نمایش 6.43 اینچی فول اچ‌دی پلاس AMOLED اشاره کرد.

روی این گوشی، رابط کاربری ColorOS 11.1 که مبتنی بر اندروید ۱۱ است نیز نصب شده. اوپو A94 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و در کنار آن‌ها از یک اسلات کارت مایکرو اس‌دی نیز بهره می‌برد تا کاربرانی که حافظه‌ بیشتری احتیاج دارند، به کمک آن فضای ذخیره سازی را افزایش دهند.  

image

 

برای عکاسی، اوپو A94 دارای چهار دوربین در بخش پشتی است. سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن، دوربین‌های فوق عریض، ماکر و تک رنگ نیز دیده می‌شوند. در جلو نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به صورت بریدگی درون نمایشگر به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است. اوپو تعداد مگاپیکسل‌های دوربین‌های فوق عریض و ماکرو و مونوکروم را اعلام نکرده است، اما لنز الترا واید احتمالا ۸ مگاپیکسلی است، در حالی که ماکرو و مونوکروم می‌توانند ۲ مگاپیکسلی باشند.  

image

اوپو A94 دارای حالت ویدیوهای رنگی پرتره با هوش مصنوعی، ویدیوهای مونوکروم و قابلیت ویدیوهای Dual-View است که به تازگی در اکثر گوشی‌های میان‌رده اوپو مشاهده می‌شود. این گوشی همچنین از ویژگی AI Scene Enhancement 2.0 بهره می‌برد که به طور خودکار، بیست نوع صحنه را تشخیص می‌دهد تا اشباع رنگی را ترمیم کند و بهبود ببخشد. انر‌ژ‌ی این گوشی را یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ 30 واتی پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر ویژگی‌های اوپو A94 می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C و اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

اوپو A94 جزو گوشی‌های باریک به حساب می‌آید و ضخامت آن تنها 7.8 میلی‌متر است. وزن این گوشی نیز در حدود 172 گرم است که در دو رنگ Fluid Black و Fantastic Purple عرضه می‌شود. نام این گوشی در وب سایت شرکت اوپو نیز ثبت شده است اما هنوز جزییاتی از زمان عرضه و قیمت آن گفته نشده است.  

image

چند روز پیش افشاگر معروف یعنی @evleaks اعلام کرده بود که گوشی جدید اوپو که با اسم کد «داروین» شناخته می‌شود، با نام Reno5 F در آسیا، A94 در اروپا و F19 در هند معرفی و عرضه خواهد شد. هفته‌ی گذشته تیزر رینو ۵ اف توسط اوپو کنیا به نمایش گذاشته شد و اعلام شد که در تاریخ 2 یا 6 فروردین سال آینده عرضه خواهد شد، اما در مورد اف ۱۹ خبری در دست نیست.

با این حال اوپو F19 Pro و F19 Pro Plus 5G فردا مصادف با 18 اسفند در هند معرفی خواهند شد که هردو از دوربین سلفی بالای نمایشگر بهره می‌برند. گفته می‌شود که اولین نمونه‌های 5G از اف ۱۹ در هند عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)