خانهاخبار
نمایشگر Oppo Find X3 Pro پنل LTPO خواهد داشت

نمایشگر Oppo Find X3 Pro پنل LTPO خواهد داشت

مشخصات جذاب و هیجان انگیز صفحه نمایش اوپو فایند ایکس 3 پرو پیش از معرفی لو رفت!
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا حساب کاربری IceUniverse در توییتر که یکی از مشهور ترین افشاگران اسرار شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اسات را می‌شناسید. او در آخرین اظهارات خود، به این موضوع اشاره کرده است که گوشی هوشمند Find X3 Pro اوپو از نمایشگر OLED با فناوری LTPO سامسونگ برخوردار خواهد بود و به این ترتیب، باید انتظار نرخ نوسازی متغیر بین 5 تا 120 هرتز را داشته باشیم.

او همچنین مدعی شده است که این صفحه نمایش از سیستم رنگی 10 بیتی پشتیبانی به عمل می‌آورد و اولین محصول تولید شده توسط شرکت دیگری غیر از سامسونگ به حساب می‌آید که به پنل LTPO مجهز شده است.

البته آخرین عنوان احتمالا به زودی توسط گوشی هوشمند وان پلاس 9 پرو به چالش کشیده شود. چرا که پیش‌بینی می‌شود این محصول نیز به پنل LTPO مجهز باشد. بر اساس اخبار منتشر شده، وان پلاس 9 پرو در تاریخ هشتم مارچ مصادف با هجدهم اسفند ماه، یعنی سه روز زودتر از OPPO Find X3 Pro به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

image

 

البته بد نیست بدانید که نمایشگر هر دو محصول یاد شده از ویژگی‌های زیر برخوردار خواهد بود:

  • اندازه: 6.78 اینچ آمولد
  • رزولوشن: 1140p
  • نرخ نوسازی: 120 هرتز

پیش‌تر پیش‌بینی شده بود که این نمایشگر، از نرخ نوسازی متغیر بین 10 تا 120 هرتز برخوردار خواهد بود.

همچین شایعه شده است که OPPO Find X3 Pro از دو لنز 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی در پشت بدنه بهره می‌برد که یکی از آن‌ها دوربین اصلی و دیگری، دوربین الترا واید خواهد بود. همچنین اعلام شده است که مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری در این محصول بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کند. در نهایت بد نیست بدانید که اوپو فایند ایکس 3 پرو به صورت پیش فرض به رابط کاربری ColorOS 11 که بر پایه اندروید 11 طراحی و توسعه یافته، مجهز خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)