خانهاخبار
مانیتور Odyssey G9 2021 سامسونگ معرفی شد

مانیتور Odyssey G9 2021 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ امروز از مانیتور گیمینگ جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی بوده باشید، حتما می‌دانید که سامسونگ سال گذشته از مانیتور گیمینگ خود با نام اودیسه G9 پرده برداری کرد. این محصول با اقبال عمومی خوبی مواجه شد و به لطف انحنای 1000R و نرخ نوسازی بالا، اهالی گیم استقبال خوبی از آن به عمل آوردند. حالا امروز نسل جدید این مانیتور گیمینگ با نام Odyssey G9 2021  توسط سامسونگ معرفی شده است. این مانیتور جدید به تکنولوژی کوانتوم مینی ال‌ای‌دی مجهز شده که نه تنها روشنایی آن افزایش پیدا کرده، بلکه عمق کنتراست تصاویر نیز بالاتر رفته است. 

image

 

زبان طراحی مانیتور گیمینگ اودیسه G9 2021 به نسل پیشین آن شباهت دارد. اما به لطف فناوری Quantum MiniLED، روشنایی و کنتراست پنل مانیتور تفاوت چشم‌گیری با نسل قبل پیدا کرده است. از دیگر مزایای پنل مینی ال‌ای‌دی این مانیتور می‌توان به قابلیت پخش محتوای HDR و روشنایی 2000 نیتی این نمایشگر اشاره کرد.

image

 

سخنگوی سامسونگ در مورد این محصول اینطور توضیح می‌دهد که:

در سال 2020، مانیتور گیمینگ اودیسه G9 با سر و صدای زیادی همراه بود و توجه بسیاری از اهالی دنیای گیم را به سمت خود جلب کرد. امسال سامسونگ با اضافه کردن تکنولوژی مینی ال ای دی کوانتومی، حس و تجربه کار با یک مانیتور گیمینگ را بیش از پیش افزایش داده است. انحنای 1000R این مانیتور در کنار فناوری Quantum MiniLED تجربه‌ای را در اختیار گیمرها می‌گذارد که تا پیش از آن، هیچ گاه آن را حس نکرده‌اند. این محصول جدید، به خط تولید مانیتورهای گیمینگ خمیده سامسونگ اضافه شده است.

image

 

مانیتور Odyssey G9 2021 از مشخصات سخت‌افزاری جذابی نیز بهره می‌برد که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • رزولوشن 2K 
  • نرخ نوسازی 240 هرتزی
  • اندازه 49 اینچی

انحنای 1000R این مانیتور باعث شده است که با جذاب ترین محصول 49 اینچی خمیده روبرو باشید. نرخ نوسازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه‌ای برای انجام انواع بازی‌های اکشن و سایر ژانرها، بهترین گزینه به حساب می‌آید.

در حالی که هنوز سامسونگ قیمت مانیتور گیمینگ جدید خود را اعلام نکرده است، اما بد نیست بدانید نسل پیشین این محصول با قیمت 1699 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گرفت. این بدان معناست که با وجود تکنولوژی مینی ال ای دی کوانتومی، با حداقل قیمت 1699 روبرو خواهیم بود. به نظر می‌رسد که اودیسه G9 2021 به صورت همزمان از تکنولوژی‌های AMD FreeSync و NVIDIA G-SYNC پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)