خانهاخبار
تصاویری از اپل پنسل جدید به بیرون درز کرده است

تصاویری از اپل پنسل جدید به بیرون درز کرده است

به تازگی تصاویری از اپل پنسل جدید به بیرون درز کرده است اما معنی این تصاویر چیست. در ادامه با جی اس ام همراه باشید
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

شایعات و اخبار پیرامون معرفی و عرضه‌ی نسل جدید آیپد پرو بسیار داغ است و بعضی‌ها گفته‌اند که اپل تا اخر اسفندماه از آیپد جدید خود رونمایی می‌کند. در همین راستا امروز تصاویری از نسل جدید اپل پنسل به بیرون درز کرده که کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه اهالی کوپرتینو اخیرا از نسل دوم قلم خود برای آیپد رونمایی کرده بودند. اکنون یکی از افشاگران در این زمینه تصاویری از جزییات این محصول منتشر کرده است.

طبق توییتی که توسط Mr White به اشتراک گذاشته است او اعلام کرده

اپل پنسل جدید 

آقای وایت قبلا اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته بود و مدعی شده بود که اپل پنسل بعدی با رنگ مشکی و همچنین با علامت تجاری سفید روی آن عرضه می‌شود. این حساب توییتری که نام آن Mr White است می‌گوید اپل پنسل بعدی در رنگ سیاه عرضه خواهد شد. اندازه‌ی نوک قلم در تصویر به طور قابل توجهی بزرگتر از قلم فعلی اپل است که برای اپل پنسل ارائه شده است. همانطور که یکی از نظردهندگان اشاره کرده است، اپل پنسل موجود در تصاویر براق‌تر از مدل فعلی است و در واقع نسل دوم کمی مات‌تر بود.  

image

این حساب کاربری پیش از این هم تصاویر اداپتور USB-C بیست واتی اپل را قبل از عرضه منتشر کرده بود و همچنین به درستی نشان داده بود که آیفون X در سال ۲۰۱۸ با رنگ طلایی در دسترس خواهد بود و همین‌طور اطلاعاتی در مورد بریدگی آیفون ۱۲ در سال گذشته نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود. متاسفانه چیزهای زیادی درباره‌ی اپل پنسل بعدی نمی‌دانیم، اما احتمال عرضه‌ی آن با رنگ جدید وجود دارد.

کوپرتینویی‌ها اولین اپل پنسل را در کنار آیپد پرو و در سال ۲۰۱۵ معرفی کردند و کاربری تبلت خود را به کلی تغییر دادند و کاربران حرفه‌ای تر را به سمت استفاده از آیپد سوق دادند. نظرات بعد از گذشت پنج سال نسبت به اپل پنسل مثبت است که در ادامه چندی را باهم می‌خوانیم.

اپل پنسل نحوه‌ی تعامل من با آیپد را تغییر داد. دیگر تصور آیپد بدون اپل پنسل سخت است و برای من جزیی جدایی ناپذیر از تجربه‌ی آیپد شده است.

از زمانی که نقاشی کردن با آیپد به کمک اپل پنسل را تجربه کردم با آن به عنوان ابزاری هنری رفتار می‌کنم که حتی توانایی استفاده از حداکثر توانایی آن را ندارم. کشیدن روی صفحه، رنگ با قلم‌موهای مختلف و استفاده از حساسیت فشار برای تغییر ضخامت و نحوه‌ی واکنش اپل پنسل بسیار راضی کننده است.

اخبار و شنیده‌ها حاکی از آن است که آیپد پرو جدید تا چند هفته‌ی دیگر راهی قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌شود، بنابراین فرصت خوبی برای معرفی یک اپل پنسل است تا در کنار آیپد جدید حسابی بدرخشد. انتظار می‌رود نسل جدید آیپد از نمایشگر مینی ال ای دی بهره ببرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)