خانهاخبار
امکان اضافه کردن استیکر از نرم‌افزارهای سوم شخص به واتس اپ افزوده شد

امکان اضافه کردن استیکر از نرم‌افزارهای سوم شخص به واتس اپ افزوده شد

پیام رسان واتس اپ به امکان جدیدی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۳

برای آن دسته از افرادی که هنوز از اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ برای ارتباط با دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنند، خبری خوش داریم. کاربران این نرم‌افزار ظرف روزهای آینده، با قابلیت جدیدی روبرو خواهند شد. مدت زمان زیادی است که واتس اپ تنها امکان استفاده از پکیج استیکرهایی که برای این اپلیکیشن طراحی و تولید شده‌اند را در اختیار کاربران خود گذاشته است.

اما ظاهرا همه چیز در حال تغییر است و توسعه دهندگان اپلیکیشن واتس اپ قصد دارند تا امکان بهره گیری از استیکرهایی که برای اپلیکیشن‌های دیگر ساخته شده‌اند را برای استفاده کنندگان از واتس اپ فراهم کنند. وب سایت WA Beta Info این موضوع را کشف کرده است که توسعه دهندگان واتس اپ، ماه هاست که در حال تست این قابلیت هستند و به نظر می رسد که حالا همه چیز برای در دسترس قرار دادن آن فراهم شده است و در آینده نزدیک، این ویژگی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

در حال حاضر، امکان ایمپورت کردن پکیج‌های استیکر از اپلیکیشن‌های دیگر در دسترس کاربران ساکن در کشورهای برزیل، هند و اندونزی قرار گرفته است. اما برای بهره گیری از این ویژگی آن‌ها باید واتس اپ خود را به نسخه آزمایشی 2.21.5.6 روی اندروید یا 2.21.40 روی آی او اس آپدیت کنند. ظاهرا ظرف روزهای آینده، چنین قابلیتی در دسترس کاربران ساکن در کشورهای دیگر نیز قرار می‌گیرد. لذا پیشنهاد ما به شما، صبر است تا گذشت زمان، باعث ارائه این امکان در کشور محل زندگی شما شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)