خانهاخبار
نمایشگر سوپر آمولد Redmi Note 10 تأیید شد

نمایشگر سوپر آمولد Redmi Note 10 تأیید شد

یکی از مدیران شیائومی، یکی از مهم ترین خصوصیات ردمی نوت 10 را افشا کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

آقای Manu Kumar Jain مدیر Xiaomi India به تازگی، یکی از ویژگی‌های اصلی اسمارت فون ردمی نوت 10 را افشا کرده است. او در جدید ترین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که Redmi Note 10 شیائومی به نمایشگر سوپر آمولد مجهز خواهد بود. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که آیا تمامی مدل‌های این خانواده از این ویژگی بهره‌مند خواهند بود، یا صفحه نمایش سوپر آمولد تنها برای نسخه‌های پرو در نظر گرفته شده است. با تمام این تفاسیر، این محصولات اولین گوشی های هوشمند شیائومی از شاخه ردمی خواهند بود که به نمایشگر آمولد مجهز می‌شوند.

image

 

طبق اخبار منتشر شده و موثق، خانواده ردمی نوت 10 در تاریخ چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. شایعاتی که تا به حال منتشر شده، حاکی از آن است که Redmi Note 10 به نمایشگر 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 678 مجهز خواهد بود.

همچنین مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 10 پرو نیز به صورت زیر اعلام شده است:

  • نمایشگر 6.67 اینچی سوپر آمولد
  • پردازنده اسنپدراگون 740G
  • شش یا هشت گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی

پیش بینی می‌شود که ردمی نوت 10 پرو مکس از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا بهتری بهره‌مند باشد که البته در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نیست. البته تنها دو روز تا رویداد معرفی این محصولات باقی مانده است و بعید به نظر می‌رسد که طی ساعات آتی، اطلاعات دیگری در مورد سه عضو این خانواده در رسانه‌های خبری مطرح شود و به این ترتیب باید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر پیرامون ردمی نوت 10 پرو مکس، تا رویداد معرفی این سری منتظر بمانیم.

با توجه به مشخصات اعلام شده در این مطلب، به نظرتان آیا سه عضو این خانواده می‌توانند آمار فروش خوب و قابل قبولی از خود بر جای گذارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)