خانهاخبار
کدام یک از محصولات وان پلاس در ماه مارچ معرفی خواهند شد؟

کدام یک از محصولات وان پلاس در ماه مارچ معرفی خواهند شد؟

در این مطلب می‌خواهیم با گجت‌هایی که کمپانی وان پلاس در ماه مارچ معرفی می‌کند، آشنا شویم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

مسئولان وان پلاس در نظر دارند تا در ماه مارچ، از چهار محصول مختلف رونمایی کنند و وب سایت 91 Mobiles لیستی از دستگاه‌های یاد شده را به تازگی منتشر کرده است. آقای Ishan Agarwal یکی از تحلیل گران دنیای تکنولوژی با مشارکت وب سایت 91 Mobiles لیست محصولاتی که کمپانی وان پلاس در ماه مارچ معرفی خواهد کرد را اعلام کرده است.

مطمئنا در ابتدای ماجرا، تمامی اذهان به سمت خانواده وان پلاس 9 رفته است. اما بد نیست بدانید که این تمام ماجرا نیست. اعضای این خانواده که شامل سه مدل مختلف وان پلاس 9، وان پلاس 9R و وان پلاس 9 پرو می‌شوند، سه محصول از چهار گجتی خواهند بود که در رویداد ماه مارچ کمپانی وان پلاس به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. طبق اعلام آقای Agarwal، وان پلاس 9R ارزان ترین عضو این خانواده لقب خواهد گرفت.

البته وان پلاس 9R اولین بار توسط ایوان بلس به تازگی اعلام شده بود. او با ذکر این نام، به این موضوع اشاره کرد که محصول نهایی، با چنین عنوانی معرفی نخواهد شد. آقای Max Jambor یکی دیگر از تحلیل گران نیز هنوز کاملا بابت چنین اسمی اطمینان خاطر ندارد.

با تمام این تفاسیر در کنار سه گوشی هوشمند یاد شده، کمپانی وان پلاس از اولین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. وان پلاس واچ مدت هاست که به عنوان سرتیتر رسانه‌های خبری نام خود را به ثبت رسانده است. مدیر عامل کمپانی وان پلاس نیز چندی پیش تأیید کرد که آن‌ها در حال توسعه اولین ساعت هوشمند خود هستند.

پیش‌تر بنا بر این بود که وان پلاس واچ در سال 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شود، اما چنین اتفاقی به هیچ عنوان روی نداد. بالاخره زمان موعود فرا رسیده و این گجت هوشمند در ماه جاری، رسما رونمایی خواهد شد. البته در این لحظه اطلاعات خاصی در مورد آن در دسترس نیست، ولی برخی شایعات حاکی از آن است که وان پلاس واچ از زبان طراحی دایره‌ای شکل بهره‌مند بوده و به همراه سیستم عامل Wear OS در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

image

 

وان پلاس 9 پرو به عنوان پیشرفته ترین عضو خانواده جدید اسمارت فون‌های وان پلاس به حساب خواهد آمد که در ماه مارچ، رسما شاهد معرفی آن خواهیم بود. پیش بینی می‌شود که این محصول به نمایشگری با لبه‌های منحنی، دوربین سلفی تک و پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز باشد.

همچنین صفحه نمایش این گوشی هوشمند از رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی Adaptive بهره‌مند خواهد بود. وان پلاس 9 پرو از هر دو سیستم شارژ سریع و وایرلس پشتیبانی کرده و مقاومت خوبی در مقابل آب و گرد و غبار نیز خواهد داشت.

عضو میانی این مجموعه، یعنی وان پلاس 9 نیز از دو سیستم شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد، اما سرعت شارژ آن نسبت به نسخه پرو کمتر خواهد بود. نمایشگر این محصول به رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز بوده و نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتز اعلام شده که البته Adaptive نخواهد بود. تراشه اسنپدراگون 888 نیز به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد.

مشخصات وان پلاس 9R هم به صورت زیر اعلام شده است:

  • پردازنده Snapdragon 690
  • نمایشگر 6.5 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی
  • باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)