خانهاخبار
اطلاعات لنزهای دوربین Galaxy A52 سامسونگ منتشر شد

اطلاعات لنزهای دوربین Galaxy A52 سامسونگ منتشر شد

در این مطلب می‌خواهیم اطلاعات به دست آمده از لنزهای دوربین گلکسی A52 را مرور کنیم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

اگر به خاطر داشته باشید،‌ چند هفته پیش اخباری در مورد اسمارت فون Galaxy A52 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شد. این محصول در دو مدل مختلف با قابلیت پشتیبانی از دو شبکه 4G و 5G ارائه خواهد شد. از جمله مشخصات سخت‌افزاری نسخه 5G می‌توان به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 750G اشاره کرد و نسخه 4G نیز به نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی و پردازنده Snapdragon 730G مجهز خواهد بود.

امروز آقای Roland Quandt اطلاعات جدیدی در مورد Galaxy A52 را در اختیار رسانه‌های خبری قرار داده است. طبق گفته او، این محصول از دوربین چهارگانه بهره‌مند خواهد بود که مشخصات این لنزها به شرح زیر است:

  • لنز اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر تصویر اپتیکال و سایز پیکسل 0.8 میکرو متر
  • لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه‌ای و سایز پیکسل 1.12 میکرو متری
  • ماژول 5 مگاپیکسلی ماکرو
  • ماژول 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق

او همچنین نرخ نوسازی 90 و 120 هرتزی در نسخه 4G و 5G این اسمارت فون را مورد تأیید قرار داده است.

 

طبق شایعات، هر دو مدل گلکسی A52 به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس به همراه پانچ هول برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر مجهز هستند. از جمله دیگر مشخصات این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هشت گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.1
  • پشتیبانی از درگاه microSD برای افزایش ظرفیت حافظه

بد نیست بدانید که مسئولیت تأمین توان سخت‌افزاری هر دو نسخه بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 349 یورویی برای مدل 4G و قیمت 429 یورویی برای نسخه 5G معرفی و در دسترس خریداران قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳
استفاده از پردازنده اسنپدراگون یه پیشرفته برای سری میان رده سامسونگ ،با توجه به عملکرد محصولات سامسونگ در مناطق کوهستانی و تجربه شخصیم در مورد انتن دهی و کیفیت اینترنت و مقایسه با رقبا از برندای شیایومی ،من این محصول رو به میان رده های خوش قیمت ولی بدون هویت شیائومی ترجیح میدم