خانهاخبار
نسخه ششم unc0ver برای جیلبریک iOS 14.3 منتشر شد

نسخه ششم unc0ver برای جیلبریک iOS 14.3 منتشر شد

کاربران آیفون می‌توانند به راحتی نسخه 14.3 آی او اس را جیلبریک کنند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

نرم افزار آنکاور که برای جیلبریک کردن آیفون‌ها استفاده می‌شود، به آخرین نسخه بروزرسانی شده و به این ترتیب، امکان جیلبریک iOS 14.3 در اختیار کاربران آيفون قرار گرفته است.

جنگ و جدال میان اپل و هکرها برای جیلبریک کردن نسخه‌های جدید آی او اس همچنان ادامه دارد و به این ترتیب شاهد ارائه آخرین نسخه نرم‌افزار unc0ver برای جیلبریک کردن سیستم عامل آی او اس 14.3 هستیم. این خبر روز گذشته توسط هکری به نام Pwn2Ownd در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت مربوطه، این نرم‌افزار قادر است تا آیفون‌هایی که روی سیستم عامل آی او اس 11 تا آی او اس 14.3 قرار گرفته‌اند را جیلبریک کند. بد نیست بدانید که نسخه پنجم این نرم‌افزار، امکان جیلبریک تا آی او اس 13.5 را میسر کرده بود.

image

 

این ابزار به کمک استفاده از سیستم‌های امن و native سندباکس، جیلبریک پایدار و امن را در اختیار شما قرار می‌دهد. هکرهای توسعه دهنده این نرم‌افزار، آن را روی دستگاه‌های مختلف تست کرده و اطمینان یافته‌اند که تمامی آیفون‌ها، امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

بد نیست بدانید که پروسه جیلبریک کردن آیفون‌ها شامل دو بخش 14 مرحله‌ای می‌شود که در حال حاضر، تنها روی سیستم عامل مک امکان اجرا را دارا است. به این ترتیب نباید انتظار مراحلی آسان مانند گذشته را داشته باشید.

در حین عملیات جیلبریک، پیام‌های زیادی در مورد وجود امنیت برای کاربر ارسال می‌شود و به این ترتیب به شما اطمینان می‌دهد که همه چیز در امنیت کامل در حال انجام است.

هکرهای توسعه دهنده این نرم‌افزار، آن را روی آیفون 5S تا آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس تست کرده‌اند و از طرف دیگر، آیپاد تاچ، نسل هفتم آیپد و آیپد مینی 5 نیز با این ابزار به صورت کامل جیلبریک شده‌اند.

در حالی که نرم‌افزار Unc0ver به صورت کامل با نسخه‌های قبل آی او اس نیز سازگار است، اما از iOS 14.4 پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده آیا چنین اتفاقی روی می‌دهد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)