خانهاخبار
آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی نوت 10 عرضه شد

آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی نوت 10 عرضه شد

بروزرسانی جدیدی برای Galaxy Note 10 سامسونگ ارائه شد.
۱۳۹۹/۱۲/۹

سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی با نام One UI 3.1 را در ماه ژانویه سال جاری میلادی و در خلال رونمایی از خانواده اس 21 به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. برخی پرچمداران این برند کره‌ای تا به این لحظه، امکان آپگرید به این نسخه را پیدا کرده‌اند و حالا نوبت به دارندگان سری گلکسی نوت 10 رسیده است.

در آپدیت جدیدی که برای دارندگان گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در کشور آلمان عرضه شده و به زودی نیز در سایر کشورهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت، امکان آپگرید دستگاه به One UI 3.1، برخورداری از ویژگی‌های آن و رفع برخی ایرادات نرم‌افزاری میسر شده است.

 

این بروزرسانی نرم‌افزاری با شماره ساخت N97xFXXU6FUBD همراه است که حرف کوچک x مربوط به اعداد 0 تا 5 است که روی هر دستگاه، متفاوت خواهد بود. این آپدیت با حجمی بیش از یک گیگابایت همراه بوده و پچ امنیتی ماه مارچ 2021 را نیز با خود یدک می‌کشد. در این نسخه شاهد اضافه شدن قابلیت Eye Comfort Shield هستیم که جایگزین Blue Light Filter شده است و از طرف دیگر، ویژگی Private Share نیز در اختیار دستگاه‌هایی که امکان آپدیت به One UI 3.1 را داشته باشند، قرار گرفته است.

بر اساس چنج لاگ منتشر شده برای این آپدیت، شاهد بهبود پردازش در اپلیکیشن دوربین گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستیم. به این ترتیب گوشی هوشمند شما قادر خواهد بود تا اطلاعات مربوط به تاریخ یا آدرس‌ها را از اپلیکیشن Calendar استخراج کرده و دیتاهای مرتبط با لوکیشن را پیش از به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مختلف، حذف نماید.

اگر شما به عنوان یکی از دارندگان گلکسی نوت 10 یا گلکسی نوت 10 پلاس، دستگاه خود را به آخرین نسخه موجود، یعنی One UI 3.1 آپگرید کرده‌اید، تجربیات خود از امکانات جدید و بهبودهای یاد شده را با ما و دیگر خوانندگان رسانه خبری جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)