خانهاخبار
نوبیا رد مجیک 6 از قدرت شارژ فوق العاده‌ای بهره‌مند است

نوبیا رد مجیک 6 از قدرت شارژ فوق العاده‌ای بهره‌مند است

قدرت شارژ باتری nubia Red Magic 6 شما را شگفت زده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۵

کمپانی نوبیا در نظر دارد تا گوشی هوشمند Red Magic 6 را در تاریخ چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند. پیش بینی می‌شود که این محصول در دو مدل ساده و نسخه پرو در دسترس خریداران قرار گیرد. با تصویری که امروز منتشر شد، یکی از امکانات اعضای این خانواده رسما مورد تأیید قرار گرفت.

در این تصویر که توسط مدیر عامل کمپانی نوبیا؛ آقای Ni Fei منتشر شده، می‌بینیم که رد مجیک 6 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کرده و تنها در پنج دقیقه، شارژ آن از 0 به 50 درصد می‌رسد. بد نیست بدانید که آداپتور شارژر نیز در جعبه این محصول قرار گرفته است.

image

 

آقای Fei خاطر نشان کرده است در حالی که بسیاری از کمپانی های تولید کننده گوشی‌های هوشمند اقدام به حذف آداپتور شارژر از جعبه محصولات جدید خود کرده‌اند، اما چنین اتفاقی برای گوشی هوشمند رد مجیک 6 پرو نخواهد افتاد. شارژر این محصول به تکنولوژی GaN مجهز بوده و کوچک‌تر، سبک‌تر و توان مصرفی آن نیز نسبت به گذشته کمتر خواهد بود. همچنین بد نیست بدانید که کابل USB-C مورد نیاز برای شارژ نیز درون جعبه این اسمارت فون یافت می‌شود.

وی همچنین مدعی شده است که مهندسان این کمپانی، تمام تلاش خود در این زمینه را به کار گرفته‌اند و به این ترتیب در هنگام شارژ گوشی هوشمند رد مجیک 6 پرو، اثری از گرما و داغ شدگی در آن دیده نخواهد شد. در این محصول از یک صفحه گرافیتی استفاده شده که به شارژ سریع آن کمک کرده و الکترولیت مورد استفاده قرار گرفته، باعث می‌شود تا از انرژی جنبشی برای توزیع سریع‌تر شارژ در این گوشی گیمینگ بهره گرفته شود.

همچنین طراحان نوبیا رد مجیک 6 پرو از یک قاب تقویت شده برای باتری کمک گرفته‌اند که حتی در صورت عدم عملکرد آن و ایجاد مشکل، آسیبی به سایر قطعات سخت‌افزاری این دستگاه وارد نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)