خانهاخبار
مشخصات Motorola G100 در گیک بنچ رویت شد

مشخصات Motorola G100 در گیک بنچ رویت شد

برخی مشخصات سخت‌افزاری اسمارت فون موتورولا جی 100 مشخص شد.
۱۳۹۹/۱۲/۵

ماه گذشته، کمپانی موتورولا در کشور چین از گوشی هوشمند جدید خود با نام Motorola Edge S رونمایی کرد. این محصول، اولین اسمارت فونی است که از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می‌برد. همان زمان بسیاری از تحلیل گران پیش بینی کردند که این گوشی هوشمند به زودی، قاره آسیا را با نامی متفاوت ترک خواهد کرد و حالا بنچمارک گیک بنچ، این موضوع را ثابت کرده است. به تازگی محصولی جدید با نام Moto G100 در این بنچمارک ظاهر شده که مشخصات سخت افزاری آن، شباهت زیادی به موتورولا اج اس دارد.

image

 

در این لیست، می‌بینیم که محصول یاد شده موفق شده تا در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 957 و 2815 را کسب کند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، روبروی قسمت مربوط به Motherboard واژه nio نوشته شده است که به پردازنده اسنپدراگون 870 اشاره دارد که هشت گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود. همچنین کمی بالاتر، می‌بینیم که اسمارت فون Moto G100 موتورولا از نسخه یازدهم سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض پشتیبانی می‌کند.

image

 

گوشی هوشمند موتو جی 100 در شاخه محصولات سری G به عنوان یک پرچمدار محسوب می‌شود. همان طور که می‌دانید، موتورولا پیش تر دو گوشی Moto G10 و Moto G30 را به عنوان محصولاتی مقرون به صرفه روانه بازار کرده بود. انتظار می‌رود که موتورولا در آینده نزدیک، اطلاعات بیشتری از Moto G100 را در اختیار رسانه‌های خبری قرار دهد. پس همواره با رسانه جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار حوزه تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)