خانهاخبار
اپلیکیشن Thy Phone، جایگزین Your Phone برای آیفون‌ها

اپلیکیشن Thy Phone، جایگزین Your Phone برای آیفون‌ها

نرم افزار Thy Phone، امکانات جذابی را در اختیار کاربران آیفون می‌گذارد.
۱۳۹۹/۱۲/۵

همکاری سامسونگ و مایکروسافت باعث شده است تا دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی، خدمات جالبی را روی پلتفرم ویندوز در اختیار داشته باشند. در مقابل کاربران آیفون از بسیاری از این امکانات بی بهره بوده‌اند.

اما یکی از توسعه دهندگان با نام Peter Freeman Foot از این فرصت استفاده کرده و اپلیکیشنی را با نام Thy Phone برای ویندوز 10 طراحی کرده است که برخی قابلیت‌های نرم‌افزار Your Phone را در اختیار کاربران آیفون می‌گذارد.

اپلیکیشن Thy Phone به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به آیفون، به تماس‌های خود پاسخ دهید، فایل‌های صوتی را از گوشی هوشمند خود به کامپیوتر انتقال داده و در نهایت، نوتیفیکشن‌های آیفون را در سیستم عامل ویندوز 10 مشاهده نمایید.

image

 

این اپلیکیشن از قابلیت‌های نسخه 2004 و مدل‌های بالاتر ویندوز 10 برای تنظیم دستگاه به عنوان یک محصول Handsfree استفاده می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید از میکروفون یا اسپیکر کامپیوتر یا لپتاپ خود به عنوان گوشی هوشمند استفاده کنید و تماس‌های دریافتی را از این طریق پاسخ دهید. همچنین امکان فعال سازی بلوتوث و ارتباط از این طریق نیز موجود است و به این ترتیب می‌توانید موزیک‌ها یا پادکست‌های روی گوشی خود را از طریق نرم‌افزار Thy Phone پخش کرده و به آن‌ها گوش دهید.

در نهایت اگر از آیفون استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن از سیستم نوتیفیکیشن‌ها نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. به این ترتیب می‌توانید تمامی نوتیفیکیشن‌های دریافتی روی آيفون را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ مجهز به ویندوز 10 خود مشاهده کنید. امکان واکنش به نوتیفیکشن‌های دریافتی نیز از طریق نرم‌افزار Thy Phone در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آقای پیتر فریمن قول داده است که به مرور زمان، قابلیت‌های جدید از جمله پشتیبانی از قابلیت پیام رسان و انتقال فایل را به این اپلیکیشن اضافه نماید. گزینه ارتباط میان دو دستگاه در این زمینه، بلوتوث خواهد بود که از پروتکل‌های آن استفاده خواهد شد و به این ترتیب، دارندگان گوشی‌های هوشمند برندهای دیگر نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

متأسفانه این نرم‌افزار رایگان نیست، اما قیمت در نظر گرفته شده برای آن با توجه به کاربردهای شگفت انگیزش، مناسب به نظر می‌رسد. شما هم اینک می‌توانید Thy Phone را به ارزش 4.79 دلار از فروشگاه مایکروسافت خریداری و دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)