خانهاخبار
عینک واقعیت افزوده سامسونگ مجددا در تصاویر رویت شد

عینک واقعیت افزوده سامسونگ مجددا در تصاویر رویت شد

تصویری از Samsung Glasses Lite امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید،‌ مطمئنا می‌دانید که سامسونگ حدودا 5 سال است که در حال کار روی عینک واقعیت افزوده خود است. در فوریه سال 2017، آن‌ها از یک نمونه عینک واقعیت افزوده بدون مانیتور رونمایی کردند.

image

 

از آن زمان تا به حال، پتنت‌ها و کانسپت‌های ویدئویی بسیار زیادی منتشر شده است و امروز نوبت به مورد دیگری رسیده است. شخصی با نام Walking Cat امروز ویدئویی را به نمایش گذاشته و مدعی شده است که Samsung Galsses Lite، نام این محصول خواهد بود.

 

عینک واقعیت افزوده سامسونگ بیش از موارد دیگر به خود متکی بوده و البته، از طریق کامپیوتر یا گوشی هوشمند شما کنترل خواهد شد.

اما چیزی که در این ویدئو شاهد آن هستیم، کنترل عینک واقعیت افزوده از طریق گلکسی واچ سامسونگ بوده و امکان اتصال آن با سیستم Dex این کمپانی کره‌ای نیز فراهم شده است.

با توجه به قدرت مورد نیاز (در خصوص باتری و پردازنده) که البته گزینه غیر قابل چشم پوشی به حساب نیامده و توان زیادی را نیاز دارد، لذا به احتمال خیلی زیاد ما در حال نگاه کردن به کانسپتی هستیم که جای کار بسیار زیادی داشته و سال‌ها از تحقق یافتن و تبدیل شدن آن به واقعیت دور هستیم.

با تمام این تفاسیر، گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد، یا طبق آن چه گفته شد، مدت زمان زیادی برای ملاقات با آن نیاز خواهیم داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)