خانهاخبار
آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی S20 FE 5G عرضه شد

آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی S20 FE 5G عرضه شد

بروزرسانی وان یو آی 3.1 برای اس 20 فن ادیشن 5G ارائه شد.
۱۳۹۹/۱۲/۳

سامسونگ هفته گذشته، بروزرسانی One UI 3.1 برای گوشی هوشمند Galaxy S20 FE 5G با شماره ساخت SM-G781B را در بسیاری از کشورهای اروپایی ارائه کرد. اما متأسفانه مدت کوتاهی پس از عرضه، این بروزرسانی از سرورهای سامسونگ حذف شد. مسئولان این برند کره‌ای برای اقدام یاد شده، هیچ گونه دلیل موثق و روشنی را نیاوردند. اما خبر خوب اینجا است که این آپدیت مجددا امروز در دسترس کاربران این محصول قرار گرفته است.

آپدیت جدید برای گوشی هوشمند گلکسی اس 20 فن ادیشن 5G با حجم 1.7 گیگابایتی همراه است که همان شماره ساخت پیشین، یعنی G781BXXU2CUB5 را نیز با خود یدک می‌کشد. این آپدیت در حال حاضر در کشورهای اروپایی عرضه شده است. اگر هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اید، می‌توانید این موضوع را به صورت دستی با رفتن به منوی زیر چک کنید:

Settings> Software Update

image

 

آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی هوشمند Galaxy S20 FE 5G به همراه پچ امنیتی فوریه 2021 اندروید و برخی قابلیت‌های جدید در اختیار دارندگان اسمارت فون یاد شده قرار گرفته است. البته بد نیست بدانید که این بروزرسانی هنوز برای نسخه 4G گجت هوشمند گلکسی اس 20 اف ای عرضه نشده، اما مطمئنا دارندگان این محصول زمان زیادی منتظر نخواهند ماند و به زودی شاهد ارائه آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

IT

۱۴۰۰/۲/۹
منتظر S21 5G ...

miladm2ad

۱۴۰۰/۱/۴
این گوشی اگر نسخه Snapdragon رو داشته باشد عالیه. نسخه 4G مشکل داغ شدگی داره.