خانهاخبار
گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز مختلف تولید می‌شود

گلکسی واچ سامسونگ در دو سایز مختلف تولید می‌شود

ساعت هوشمند جدید برند کره‌ای به زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

در آینده نزدیک شاهد رونمایی از گلکسی واچ جدید سامسونگ خواهیم بود و به این ترتیب، شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این محصول روز به روز در حال افزایش است.

گزارش‌ها از سوی وب سایت خبری آلمانی GalaxyClub حاکی از آن است که گلکسی واچ جدید سامسونگ در دو مدل مختلف با زبان طراحی متفاوت طراحی و تولید خواهد شد که شماره ساخت‌های آن‌ها SM-R86x و SM-R87x اعلام شده است. همچنین پیش بینی می‌شود که هر یک مدل‌های یاد شده در دو سایز مختلف، روانه بازار شوند. منبع خبری یاد شده همچنین عنوان کرده است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ از نظر تکنولوژی ارتباطات، تفاوتی با نسخه‌های پیشین نخواهد داشت. هر کدام از مدل‌ها با سایزهای مختلف، به تکنولوژی ارتباط از طریق بلوتوث یا شبکه سلولار مجهز خواهد بود.

در حال حاضر، مدل‌های موجود گلکسی واچ سامسونگ نیز با شماره ساخت SM-R8xx تولید و روانه بازار می‌شوند. اما شماره ساخت‌های جدید، حکایت از زبان طراحی جدیدی برای این محصولات دارد.

در سال‌های گذشته، سامسونگ مدل استاندارد به همراه نسخه اکتیو ساعت‌های هوشمند خود را معرفی و در دسترس خریداران قرار می‌داد. یکی از بزرگ ترین تفاوت‌های این دو مدل به زبان طراحی آن‌ها مربوط می‌شود. نسخه‌های اکتیو ساعت‌های هوشمند سامسونگ از زبان طراحی سبک‌تر و اسپرت‌تر برخوردار است. به نظر می‌رسد که در نسخه جدید گلکسی واچ، این تغییرات در طراحی با یکدیگر ترکیب شده و شاهد رونمایی از نسخه اکتیو با ساختار متفاوتی خواهیم بود.

image

 

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، احتمالا می‌دانید که سامسونگ با سری گلکسی واچ، بهترین ساعت هوشمند ممکن را طراحی و تولید می‌کند. هر دو مدل گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند از دید وب سایت Android Headlines قرار گرفته‌اند. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که نسخه آینده آن‌ها نیز ادامه دهنده این مسیر موفق باشند. احتمال می‌رود که مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با نام گلکسی واچ 4 یا چیزی شبیه به این نام‌گذاری شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ به صورت مرموزانه از دید اهالی دنیای تکنولوژی پنهان مانده است. لذا گذشت زمان و نزدیک شدن به موعد معرفی این محصولات، باعث می‌شود تا این موارد به مرور مشخص شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)