خانهاخبار
رویداد معرفی آیپد پرو در تاریخ شانزدهم مارچ برگزار نخواهد شد

رویداد معرفی آیپد پرو در تاریخ شانزدهم مارچ برگزار نخواهد شد

پیش‌تر شایعات بر این باور بود که اپل در تاریخ 16 مارچ رویدادی را برگزار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲

رسانه‌های خبری چندی پیش مدعی شده بودند که کوپرتینویی‌ها در تاریخ 16 مارچ مصادف با بیست و ششم اسفند ماه رویدادی را برگزار کرده و در آن، از نسل جدید آیپد پرو به همراه محصول جدید خود با نام ایرتگ‌ها رونمایی خواهد کرد. اما آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در اظهار نظر تازه خود، آب سردی بر پیکر این خبر ریخته و اعلام کرده است که در تاریخ یاد شده، هیچ رویدادی برگزار نخواهد شد.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اوایل هفته گذشته اکانت‌های توییتری LeaksApplePro و FrontTron مدعی شدند که اپل قصد دارد تا در تاریخ 16 مارچ مصادف با بیست و ششم اسفند ماه رویدادی را برگزار کرده و در آن، از نسل جدید آيپد پرو، آپید مینی و محصول جدید خود با نام AirTags رونمایی کند. پس از این اتفاق، منبع خبری کره‌ای Economic Daily نیز از این شایعه استفاده کرده و خبری در این خصوص را در وب سایت خود منتشر کرد.

image

 

اکانت LeaksApplePro ظاهرا ارتباط تنگاتنگی با مقامات اپل نداشته و تا به حال نیز اخبار ضد و نقیضی در مورد محصولات اپل را نقل کرده است. اکانت FrontTron نیز تا به حال فعالیت گسترده‌ای در حوزه برند سامسونگ داشته و پیرامون محصولات اپل، کاملا غریبه به نظر می‌رسد. البته در حالی که برخی اظهارات اکانت LeaksApplePro تا به حال درست از آب درنیامده است، اما توییت‌های ارسال شده توسط FrontTron تا به این لحظه تماما با واقعیت تفاوتی نداشته است.

آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ که به عنوان یکی از اینسایدرها در حوزه اخبار کمپانی اپل به حساب می‌آید، روز گذشته در اکانت توییتر خود اعلام نمود که در تاریخ شانزدهم مارچ، رویدادی توسط کوپرتینویی ها برگزار نخواهد شد. در حالی که اپل طبق سنت هر ساله خود رویدادی را در فصل بهار برگزار کرده و محصولاتی را به دنیای تکنولوژی معرفی می‌کند، اما متأسفانه وی اشاره‌ای به تاریخ برگزاری این رویداد نکرد.

اپل در نظر دارد تا در فصل بهار، در خلال برگزاری رویدادی از نسل جدید آیپدهای خود رنمایی کند. گزارش‌های زیادی از روی دادن این اتفاق در ماه مارچ حکایت دارند، اما هنوز تاریخ دقیق و مشخصی برای آن عنوان نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزی را برای‌مان به ارمغان خواهد آورد و کوپرتینویی‌ها، چه زمانی را برای رونمایی از آیپدها و محصول جدید خود با نام AirTags در نظر گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)