خانهاخبار
لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک پرو با نمایشگر OLED از راه می‌رسند

لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک پرو با نمایشگر OLED از راه می‌رسند

گزارشی تازه حاکی از آن است که سامسونگ به‌زودی دو لپ‌تاپ جدید معرفی خواهد کرد که از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

اولین بار ماه پیش اعلام شد که سامسونگ روی دو لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو جدید کار می‌کند. این محصولات از مرجع بلوتوث مجوز گرفته‌اند و حالا می‌دانیم که نامشان گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ است. لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ قرار است سخت‌افزارهای قدرتمندی داشته باشند و می‌دانیم که گلکسی بوک پرو ۳۶۰ از 5G بهره خواهد برد.

به‌گزارش SamMobile، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در اندازه‌های ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شوند و احتمالا نمایشگر OLED خواهند داشت. علاوه بر این، گفته می‌شود که سامسونگ امکان پشتیبانی از قلم S Pen را به این محصولات اضافه می‌کند. قلب تپنده این دو دستگاه اینتل Core I5 و Core i7 و با ویندوز به بازار می‌آیند. گلکسی بوک پرو در دو نسخه وای‌فای و LTE و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ در دو نسخه وای‌فای و 5G عرضه می‌شود.

سامسونگ اخیرا چندین لپ‌تاپ جدید از جمله گلکسی بوک فلکس ۲ فایو جی، نوت‌بوک پلاس ۲ و گلکسی کروم‌بوک ۲ را معرفی کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که زمان‌بندی عرضه لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت به چه صورت است ولی مجوزهای لازم برای این محصولات به تازگی صادر شده. پس احتمالا با رونمایی آن‌ها فاصله زیادی نداریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)