خانهاخبار
علاوه بر شیائومی می 11 الترا یک گوشی دیگر با نمایشگر ثانویه در راه است

علاوه بر شیائومی می 11 الترا یک گوشی دیگر با نمایشگر ثانویه در راه است

افشاگر معروف چینی در پست جدیدی می‌گوید امسال باید منتظر دو تلفن هوشمند باشیم که در قاب عقب آن‌ها از پنل ثانویه استفاده شده است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

افشاگر معروف چینی با نام کاربری Digital Chat Station مدعی است که در سال جاری میلادی حداقل دو تلفن هوشمند به بازار می‌آید که در قاب عقب نمایشگر ثانویه خواهد داشت. پیش‌تر ویدیویی از شیائومی می ۱۱ الترا لو رفته بود که وجود پنل دوم در ماژول دوربین قاب عقب را نشان می‌داد.

در گذشته تلفن‌های معدودی از نمایشگر کوچک ثانویه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها، زمان، وضعیت آب‌وهوا و غیره استفاده کرده‌اند. چند سال پیش، میزو از موبایلی به نام میزو پرو ۷ پرده برداشت که روی ماژول دوربین قاب عقب صفحه نمایشی جداگانه داشت.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم شیائومی در نمایشگر ثانویه می ۱۱ الترا چه هدفی را دنبال می‌کند. این گوشی احتمالا در ماه مارس به بازار می‌آید، بنابراین ممکن است در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنیم. فعلا مشخص نیست که دومین دستگاهی که با این طراحی به بازار خواهد آمد از کدام برند خواهد بود.

شرکت‌ها سعی دارند با طراحی‌های جدید توجه کاربران را به خود جلب کنند. گوشی‌های تاشو از جمله همین اقدامات هستند و نمایشگرهای ثانویه نیز می‌توانند با همین هدف روی موبایل‌ها به کار گرفته شوند. پارسال هوآوی پتنت موبایلی را به ثبت رساند که در قاب عقب نمایشگر ثانویه داشت. اما تاکنون هیچ گزارشی به تولید این تلفن هوشمند توسط هوآوی اشاره نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۴۰۰/۲/۱۴
من همیشه از سامسونگ خوشم میومد ولی امکانات این گوشی برابر میکنه با سری درجه یک های سامسونگ حتی بهتر از سامسونگ . . خیلی دوست دارم بدونم کی وارد بازار ایران میشه و با چه قیمتی ؟??? ممنون از GSM