خانهاخبار
اطلاعات و تصاویر گلکسی A52 به بیرون درز کرد

اطلاعات و تصاویر گلکسی A52 به بیرون درز کرد

به تازگی تصاویر و مشخصات کامل گوشی هوشمند گلکسی A52 منتشر شده و قیمت آن نیز لو رفته است
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

طی چندسال گذشته سری گلکسی ای سامسونگ جزو پرفروش ترین گوشی‌های جهان بوده‌اند و در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد و با قیمت مناسب خود توانسته این بخش از بازار را به خوبی پاسخگو باشد. جدیدترین نسخه از سری ای، گلکسی A52 است که تصاویر، قیمت و مشخصات آن به طور کامل لو رفته است. کاربران WinFuture به تازگی اطلاعات کاملی از گوشی جدید سامسونگ را منتشر کرده‌اند. همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ دو گوشی هوشمند ارزان قیمت عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها پشتیبانی از 5G را باخود به همراه دارد و دیگری ندارد.

image

گلکسی A52 با قیمت پایین‌تر در قلب خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون 720G بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی گران‌تر که از شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی می‌کند اسنپدراگون 750G را به عنوان پردازنده‌ی مرکزی در خود می‌بیند. هردو گوشی از عناصر مشترکی بهره می‌گیرند. هردو صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچی و ۱۰۸۰ پیکسلی دارند. شایعه شده که از پنل‌های با نرخ نوسازی بالا در این گوشی‌ها استفاده شده است، اما این گزارش این موارد را تایید نمی‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی هردو از ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود و رم آن‌ها نیز ۶ گیگابایت است. رم ۸ و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز در دسترس است که کاربر می‌تواند بنا به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. البته به منطقه‌ی جغرافیایی نیز مربوط است که سامسونگ تصمیم می‌گیرد در کدام مناطق حافظه و رم بیشتر را در اختیار کاربران قرار دهد.

جالب است بدانید هردو گوشی از اسلات کارت حافظ بهره می‌برند که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۱ فاقد آن هستند. هردو گوشی دارای طراحی مشابه هستند که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را در رنگ‌های مختلف ببینید. 

 

در مورد دوربین‌ها باید گفت هردو تلفن در جلوی خود از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند و در پشت گوشی نیز شاهد استفاده از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم. البته لنز اصلی را سنسورهای ۵، ۸ و ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند که یکی از آن‌ها لنز فوق عریض است. انرژی گوشی جدید سامسونگ را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. درگاه شارژ نیز از نوع USB-C است. از دیگر امکانات گلکسی A52 می‌توان به NFC و گواهی IP67 اشاره کرد که مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار را برای صاحبش تضمین می‌کند. گلکسی A52 در بخش نرم‌افزاری نیز دست پر آمده و به کاربرش اندروید ۱۱ را هدیه می‌دهد.

و اما از هرچه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است. یکی از مهمترین بخش‌های گوشی به قیمت آن مربوط می‌شود که با توجه به قیمت گوشی در کشورمان برای ما نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گلکسی A52 با قیمت پایه‌ی 349 یورور عرضه می‌شود. نسخه‌ی گران‌تر که از شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی می‌کند با قیمت 429 یورو در دسترس است. این قیمت‌ها البته برای بازار اروپا است و ممکن است برای سایر کشور‌ها متفاوت باشد. هنوز از زمان عرضه‌ی آن اطلاعاتی در دست نیست و هرزمان این گوشی به بازار عرضه شود با شما کاربران جی اس ام در میان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹
همیشه سری A (مخصوصا 5 ها )
پرفروش بودن