خانهاخبار
شرکت Nothing برند اسنشال را به تملک خود درآورد

شرکت Nothing برند اسنشال را به تملک خود درآورد

برند Essential که رسما به کار خود پایان داده بود، حالا مالکیت برند خود را به ناتینگی واگذار کرده که کارل پی، هم‌موسس وان پلاس، مدیریت آن را برعهده دارد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

هم‌بنیان‌گذار وان پلاس ماه گذشته از استارت‌آپ جدیدی به نام Nothing رونمایی کرد. در ادامه مشخص شد که این شرکت به‌زودی هدفون بی‌سیم جدیدی معرفی می‌کند. هدف نهایی Nothing ارائه اکوسیستمی از دستگاه‌هاست که توانایی اتصال به یکدیگر را داشته باشند. این شرکت حالا برند Essential را خریده که آن‌ها هم قصد داشتند ایده مشابهی را پیاده‌سازی کنند، اما شکست خوردند.

بر اساس اطلاعاتی که در دفتر مالکیت فکری بریتانیا مشاهده شده، مدیرعامل سابق اسنشال، اندی رابین، مالکیت برند خود را به Nothing Technologies Limited متعلق به کارل پی واگذار کرده است. این درخواست انتقال مالکیت در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۰ ثبت و در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل شده است. انتقال مالکیت فکری اسنشال به ناتینگ شامل نشان‌های تجاری، لوگو و برند اسنشال می‌شود.

گوشی هوشمند اسنشال PH1 به موفقیت گسترده‌ای دست پیدا نکرد، اما اسنشال در کل توانست حتی پیش از فروش یک محصول ارزش خود را به بیش از ۱ میلیارد دلار برساند و یونیکورن شود. این شرکت در نهایت پس از واردن شدن اتهامات جنسی علیه مالکش، اندی رابین، رو به اضمحلال رفت. اسنشال قبل از افول قصد داشت دو محصول PH-2 و PH-3 و یک تلفن هوشمند بسیار باریک با ظاهری متفاوت را معرفی کند.

در حال حاضر مشخص نیست که ناتینگ پتنت‌های اسنشال را هم تصاحب کرده و در نهایت می‌خواهد موبایلی را به بازار بفرستد یا نه. با توجه به تجربه کارل پی در این حوزه، باید منتظر باشیم تا ببینیم برنامه‌های آتی او در ناتینگ چه خواهد بود.

موبایل GEM از اسنشال که هرگز روانه بازار نشد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

طرفدار جی اس ام

۱۳۹۹/۱۱/۲۹
چه گوشی بامزه و جذابی

Sz

۱۳۹۹/۱۱/۲۹
Nothing!?