خانهاخبار
گلکسی F62 با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گلکسی F62 با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ امروز از تلفن هوشمند جدیدی در هند پرده برداشت که با باتری بزرگش می‌تواند تا چند روز انرژی مورد نیاز شما را تامین کند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

گلکسی F62 جدیدترین عضو از خانواده گلکسی F است که از یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی پس از گلکسی M51 دومین موبایل سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. گلکسی F62 با شارژر ۲۵ واتی به بازار می‌آید و دارای قابی طیف‌دار و الگودار است.

image

موبایل جدید سامسونگ از صفحه‌ای ۶.۷ اینچی از نوع Infinity-O AMOLED Plus با وضوح +FHD و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قاب عقب گلکسی F62 دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو و تشخیص عمق است.

image

این گوشی از چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند که در سری گلکسی نوت ۱۰ به کار رفته بود، و در این‌جا همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. ضخامت گلکسی F62 به خاطر باتری بزرگ آن ۹.۵ میلی‌متر است. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱، پوسته One UI 3.1 و حسگر اثر انگشت جانبی بهره می‌برد.

گلکسی F62 در رنگ‌های سبز لیزری، آبی لیزری و خاکستری لیزری از تاریخ ۲۲ فوریه مصادف با ۴ اسفند وارد بازار هند می‌شود. قیمت این گوشی در مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۳۳۰ دلار و در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۳۵۸ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SZ

۱۳۹۹/۱۱/۲۷
امروز خیلی نسبت به چند روز پیش فعال بودین
دمتون گرم
خیلی ممنون