خانهاخبار
اکسپریا 10 III با 6 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

اکسپریا 10 III با 6 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

موبایل جدید سونی که اخیرا از گیک‌بنچ سردرآورده 6 گیگابایت رم دارد و از چیپستی استفاده می‌کند که احتمالا تراشه‌ای از خانواده اسنپدراگون 690 است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ اخیرا از ثبت تلفن هوشمند جدیدی از سونی با شماره مدل A003SO خبر داده که می‌تواند نسخه ژاپنی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ باشد. گیک‌بنچ می‌گوید این گوشی ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ دارد. قلب تپنده این دستگاه چیپستی از کوآلکام با اسم رمز lito است که سرعت فرکانس آن به ۱.۸ گیگاهرتز می‌رسد. موبایل مذکور در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات ۶۰۱ و ۱۸۲۱ را به دست آورده است.

image

به گزارش وب‌سایت Sumahoinfo، سونی A003O احتمالا همان اکسپریا ۱۰ مارک ۳ است. از آن‌جایی که چیپست این گوشی از اسم lito استفاده می‌کند، به‌راحتی نمی‌توانیم نامش را حدس بزنیم، ولی این تراشه باید از خانواده اسنپدراگون ۶۰۰ باشد. در گزارش‌های اخیر ادعا شده بود که اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با اسنپدراگون ۶۹۰ از راه می‌رسد.

ماه گذشته، استیو همرستافر افشاگر رندرهای کامپیوتری اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را منتشر کرد. در این رندرها ابعاد دستگاه ۱۵۴.۴ در ۶۸.۴ در ۸.۳ میلی‌متر بود و صفحه‌ای ۶ اینچی روی آن دیده می‌شد. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ در این تصاویر در جلو دو بلندگو و در بغل یک حسگر اثر انگشت داشت. این گوشی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با اکسپریا ۱۰ مارک ۲ ندارد.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای خواهد داشت که شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۸ مگپیکسلی است. انتظار داریم سونی این گوشی را در ماه فوریه و شاید همراه با اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا L5 معرفی کند که به ترتیب اسنپدراگون ۸۸۸ و هلیو P35 خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sz

۱۳۹۹/۱۱/۲۸
WOW