خانهاخبار
گوشی هوشمند رول شونده ال جی به نمایشگر دوم مجهز خواهد بود

گوشی هوشمند رول شونده ال جی به نمایشگر دوم مجهز خواهد بود

محصول جدید کمپانی LG به یک ویژگی منحصر به فرد مجهز می‌شود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اسمارت فون رول شونده ال جی، اولین محصولی در این حوزه خواهد بود که امکانات یک نمایشگر منعطف را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته در این حالت، نباید انتظار یک گوشی هوشمند تاشو را داشته باشید. بلکه نمایشگر این محصول کاملا انعطاف پذیر خواهد بود و در صورت نیاز، مانند تصویر زیر به سمت بیرون یا داخل باز یا جمع می‌شود.

image

 

این اسمارت فون در همایش جهانی CES 2021 به نمایش گذاشته می‌شود و اگر همه چیز خوب پیش برود، شاهد رونمایی و عرضه رسمی آن در اواخر سال جاری میلادی (2021) خواهیم بود.

پتنت‌های منتشر شده پیرامون این محصول نشان می‌دهد که مهندسان کمپانی ال جی به شدت در حال کار روی آن هستند و آخرین پتنت ثبت شده برای گوشی هوشمند رول شونده، از وجود نمایشگر دوم در پشت بدنه دستگاه حکایت دارد.

image

 

به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا از لنزهای اصلی قرار گرفته در پشت بدنه استفاده کرده و تصاویر سلفی با کیفیتی را ثبت و ضبط کنند. نمایشگر دوم که در پشت بدنه شاهد آن خواهیم بود، یک پیش نمایش کوچک از تصویر واقعی را به نمایش گذاشته و کاربر به کمک آن می‌تواند زاویه و کادر دلخواه خود برای شکار تصویر سلفی را انتخاب و به این ترتیب، یک عکس با کیفیت از خود بیاندازد.

پتنتی که در این مطلب شاهد آن هستیم، در تاریخ دوازدهم فوریه مصادف با بیست و چهارم بهمن ماه در موسسه ثبت پتنت کشور چین به صورت رسمی ثبت و ضبط شده است.

image

 

شواهد و قراین حاکی از آن است که مهندسان و طراحان ال جی، کلیه دکمه‌های فیزیکی این محصول را به سمت راست بدنه انتقال داده‌اند و اسپیکر و درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در پنل راستی جای گرفته تا نمایشگر آن برای باز یا بسته شدن، با هیچ مشکلی مواجه نباشد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در صورت نیاز، قابلیت عریض شدن تا اندازه 40 درصد بیشتر را داشته و در این حالت می‌توانید از آن تا حدودی به عنوان یک تبلت استفاده کنید. ال جی برای این که روند باز شدن نمایشگر به صورت کاملا روان انجام شود، از ریل‌هایی کمک گرفته است که در حال باز شده، می‌توانید آن‌ها را با چشم خود ببینید. در قسمت پشت بدنه نیز شاهد دوربین سه گانه هستیم که در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد مشخصات آن‌ها در دسترس نیست.

کمپانی‌های سامسونگ و TCL نیز در حال کار روی محصولی با این سبک و سیاق هستند. اما هنوز مشخص نیست که آیا اسمارت فون تولید شده توسط این دو شرکت، در سال جاری به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد یا خیر.

هم اینک تنها مدرکی که از کمپانی ال جی به جا مانده، تصاویر پتنتی است که در این مطلب شاهد آن‌ها هستیم. به این ترتیب نمی‌توان هیچ گونه ضمانتی مبنی بر عرضه رسمی این محصول داد. همچنین خبرهایی مبنی بر خروج شرکت ال جی از حوزه گوشی‌های هوشمند به گوش می‌رسد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزهایی را ثابت خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sz

۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بجای اینهمه مانور رو این صفحه نمایش ها روی باتری کار کنن موفقیت بیشتری کسب میکنن?