خانهاخبار
آیا آیفون با نمایشگر تاشو از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد؟

آیا آیفون با نمایشگر تاشو از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد؟

شایعاتی در مورد یک قابلیت کاربردی آیفون‌های نسل آینده این روزها به گوش می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

طبق چند گزارش جدید نقل شده، ظاهرا مهندسان اپل در حال تست نمایشگرهای منعطف و تاشو برای معرفی آیفونی جدید هستند. البته این کار در حال حاضر تنها به تست این محصول مرتبط است و خبری از محصول نهایی برای معرفی توسط کوپرتینویی‌ها نیست. از آن جا که نرخ رشد گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو رفته رفته در حال افزایش است، لذا طراحی و تولید آیفونی با این سبک و سیاق مسلما به مذاق بسیاری از کاربران و علاقمندان به برند اپل خوش خواهد آمد و به نظر می‌رسد که تا سال 2025، هر یک از سازندگان اسمارت فون‌ها یک محصول مبتنی بر نمایشگر تاشو را در میان محصولات خود داشته باشند.

مهندسان اپل در حال حاضر در حال کار روی هر دو مدل نمایشگرهای تاشو هستند که مانند Motorola Razr از وسط باز شده یا مانند محصولات جدید سامسونگ، به حالت کتاب مانند باز و بسته می‌شود. مدیران و مسئولان اپل، جامعه کاربران جوان را برای تولید این محصول هدف قرار داده‌اند و شایعات جدید حاکی از آن است که یکی از محصولات یاد شده در حالت باز شده، سایز و ابعادی مانند آیفون 12 پرو مکس را دارا خواهد بود.

اما گزارشی که امروز توسط وب سایت Equal Ocean منتشر شده، از یک قابلیت جدید در این محصول حکایت دارد.

image

 

در نشستی که با مسئولان Omdia صورت گرفته، گزارش شده است که آيفون تاشو از نمایشگر اولدی با سایز 7.3 تا 7.6 اینچی بهره‌مند خواهد بود که از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته از آن جا که قلم اپل پنسل در حال حاضر با آیفون‌ها سازگار نیست، لذا می‌توان این خبر را با کمی اقماض در نظر گرفت.

از سال 2019 طبق اخبار و شواهدی که تا به حال مطرح شده، می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که اولین محصول با نمایشگر تاشو، آیپد پرو خواهد بود.

شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 از قلم دیجیتالی نیز به گوش می‌رسد و از آن جا که اپل برای تأمین نمایشگرهای محصولات خود از کمپانی سامسونگ کمک خواهد گرفت، لذا پشتیبانی از قلم روی محصولات آینده کوپرتینویی‌ها دور از انتظار نیست.

از آن جا که پیش بینی می‌شود آیفون با نمایشگر تاشو در سال 2023 معرفی و روانه بازار خواهد شد، لذا صحبت و اظهار نظر در مورد این محصول و قابلیت‌های آن، کمی زود به نظر می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)