خانهاخبار
تصاویر رندر شده از Galaxy A72 4G منتشر شد

تصاویر رندر شده از Galaxy A72 4G منتشر شد

مشخصات سخت‌افزاری به همراه تصاویر گلکسی A72 4G سامسونگ پیش از معرفی لو رفت.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

گوشی هوشمند Galaxy A72 سامسونگ مدت هاست که در رسانه‌ها، اخبار مختلف را به خود اختصاص داده و طبق اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که این محصول در دو مدل 4G و 5G تولید و عرضه خواهد شد. تا به امروز، تصاویر نسخه 5G این اسمارت فون در سایت‌های خبری منتشر شده بود و امروز نوبت به تصاویر نسخه 4G آن رسیده است. تصاویر رندر شده رسمی از Galaxy A72 4G توسط بلاگ خبری آلمانی WinFuture منتشر شده است.

ظاهر این محصول به نسخه 5G آن کاملا شباهت دارد. نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی از نمای روبرو خودنمایی می‌کند و در قسمت پشت بدنه، لنزهای چهارگانه را شاهد هستیم که در قسمت سمت چپ جای خوش کرده‌اند.

پیش‌تر عنوان شده بود که ترکیب دوربین‌های این محصول به صورت زیر خواهد بود:

  • لنز اصلی 64 مگاپیکسلی
  • لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید
  • لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق
  • لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو

اما خبر جدید حاکی از آن است که لنزهای 64 و 12 مگاپیکسلی به قوت خود باقی خواهد ماند، اما لنزهای 8 مگاپیکسلی تله فوتو با توان زوم دو برابری و 2 مگاپیکسلی ماکرو، جایگزین موارد یاد شده خواهند شد.

 

گلکسی A72 4G به دوربین 32 مگاپیسکلی برای علاقمندان به تصاویر سلفی مجهز خواهد بود و سنسور اثر انگشت نیز درون نمایشگر آن تعبیه شده است. در قسمت زیرین صفحه نمایش، پردازنده اسنپدراگون 720G به عنوان قلب تپنده این اسمارت فون فعالیت خواهد کرد که شش یا هشت گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی مکمل آن خواهد بود. درگاه microSD برای ارتقاء حافظه در نظر گرفته شده و این محصول به صورت پیش فرض، با یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید همراه است.

وظیفه تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ برای این اسمارت فون، موفق به دریافت گواهی IP67 در خصوص مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار شده است.

تصاویر رندر شده حاکی از آن است که Galaxy A72 4G دست کم در چهار رنگ مختلف و با قیمت 449 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید. منبع خبری آلمانی Idealo مدعی شده است که قیمت 449 یورویی مربوط به مدل یاد شده با حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و نسخه 256 گیگابایتی آن، حدودا 509 یورو ارزش گذاری شده است.

 

از آن جا که تصاویر رسمی گلکسی A72 4G در رسانه‌های خبری منتشر شده است، لذا باید انتظار معرفی آن در آینده نزدیک را داشته باشیم. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از مشخصات سخت افزاری یاد شده، در محصول نهایی گنجانده خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)