خانهاخبار
شیائومی می 11 پرو با اسم رمز star در راه است

شیائومی می 11 پرو با اسم رمز star در راه است

افشاگر معروف در توئیتی تازه از عرضه قریب‌الوقوع دستگاهی خبر داده که اسم رمز آن star است و می‌تواند Mi 11 Pro باشد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

به گزارش مکس واین‌باخ افشاگر، موبایل جدیدی از شیائومی با اسم رمز star در راه است که از شماره مدل M2102K1G استفاده می‌کند و می‌تواند می ۱۱ پرو باشد. این گوشی نسخه EEA دارد، بنابراین در اروپا عرضه می‌شود و اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد داشت. مدل عادی می ۱۱ از اسم رمز venus استفاده می‌کرد.

میزان تقاضا برای شیائومی می ۱۱ بسیار خوب بوده چون این گوشی تنها عضو از خانواده جدید پرچمداران شیائومی است. با این حال، شایعات از عرضه مدل پرو در ماه مارس خبر می‌دهند. همچنین گزارش‌هایی درباره وجود مدل لایتی از همین خانواده با اسنپدراگون ۸۷۰ هم شنیده می‌شود، و همین دیروز ویدیویی از مدل منتسب به الترا هم لو رفت.

مطابق اخبار قبلی، می ۱۱ پرو احتمالا از نمایشگری ۶.۸۱ اینچی با وضوح 2K و لبه‌های خمیده بهره می‌برد. رزولوشن این صفحه ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود و تراکم پیکسل‌های آن به ۵۱۵ پیکسل بر اینچ می‌رسد. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی و طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.

در بخش دوربین انتظار داریم که لنز اصلی روی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی قرار بگیرد. به‌علاوه، یک لنز پریسکوپ جدید با زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری ارائه می‌شود. به گفته اکانت افشاگر Digital Chat Station، ظرفیت باتری مدل پرو از مدل استاندارد بیشتر خواهد بود. او می‌گوید می ۱۱ پرو از یک باتری دوتکه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۵ واتی برخوردار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)