خانهاخبار
گلکسی S21 FE با یک شماره مدل آشنا در راه است

گلکسی S21 FE با یک شماره مدل آشنا در راه است

منابع آگاه می‌گویند اخیرا دستگاهی را مشاهده کرده‌اند که ادامه‌دهنده راه موفقیت‌آمیز سامسونگ در عرضه نسخه طرفداری پرچمداران این شرکت خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ با عرضه گلکسی S20 FE به موفقیت بزرگی دست یافت. حالا منابع وب‌سایت SamMobile می‌گویند که این غول کره‌ای احتمالا در حال کار روی گلکسی S21 FE است. آن‌ها در واقع اعلام کرده‌اند که موبایلی با شماره مدل SM-G990B در دست توسعه قرار دارد و این گوشی به احتمال زیاد همان گلکسی S21 FE است.

البته اگر با شماره‌گذاری مدل گوشی‌های سامسونگ آشنا باشید، احتمالا الان می‌گویید که گلکسی S20 FE از شماره مدل SM-G780F/SM-G781B استفاده می‌کرد، و G990 باید مربوط به نسخه LTE گلکسی S21 باشد. سامسونگ هنوز نسخه LTE پرچمداران جدید خود را معرفی نکرده، ولی حدس می‌زنیم که آن‌ها با همسان‌سازی شماره مدل گلکسی S21 FE با مدل‌های استاندارد S21 می‌خواهند سیستم شماره‌گذاری خود را ساده‌تر کنند.

گلکسی S21 FE هم باید مثل گلکسی S20 FE بخشی از مشخصات خود را از گلکسی S21 و S21 پلاس به ارث برده باشد. در حال حاضر فقط می‌دانیم که این دستگاه از 5G پشتیبانی می‌کند و با ۱۲۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. این گوشی چهار رنگ سفید، خاکستری/نقره‌ای، صورتی و بنفش خواهد داشت. سامسونگ S21 FE را احتمالا در نیمه دوم امسال معرفی می‌کند، ولی برای کسب اطمینان باید منتظر گزارش‌های بعدی بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

miladm2ad

۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بله مثل اینکه رم 128 گیگابایتی هم روی این گوشی هست!!!!!! آقای صاحبی انشالا برای پرچدارای سال 2050 از این رم استفاده میکنیم