خانهاخبار
جان پراسر: آیپد پرو بعدی و ایرتگ در ماه مارس معرفی می‌شوند

جان پراسر: آیپد پرو بعدی و ایرتگ در ماه مارس معرفی می‌شوند

افشاگر معروف در دو توئیت اعلام کرده که زمان‌بندی اپل برای رونمایی از مدل‌های جدید آیپد پرو و ایرتگ ماه مارس در نظر گرفته است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

افشاگر معروف، جان پراسر که سابقه ضدونقیضی در زمینه افشای اخبار اپل دارد، مدعی است که ایرتگ و مدل‌های جدید آیپد پرو ماه میلادی آینده احتمالا از طریق یک رویداد مجازی معرفی می‌شوند.

او ساعاتی پیش در توئیتی اعلام کرد که ایرتگ هنوز در صف معرفی در ماه مارس قرار دارد و فعلا خبری پیرامون تاخیر در عرضه آن اعلام نشده است. پراسر در ماه اکتبر گفته بود که ایرتگ در نوامبر از راه می‌رسد ولی چنین اتفاقی نیفتاد و رویداد نوامبر اپل صرفا به کامپیوترهای مک اختصاص داشت.

وی در توئیت دیگری بر ادعای قبلی خود مبنی بر معرفی آیپدهای پروهای جدید در ماه مارس تاکید کرد. شایعات مربوط به این تبلت‌ها از چند وقت پیش در سطح اینترنت منتشر شده بود و تحلیل‌گر معروف، مینگ-چی کو، گفته بود که انتظار دارد آیپد پرو بعدی را در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ ببیند. البته آقای پراسر قبلا مدعی بود که آیپد پرو جدید تا پیش از پایان ۲۰۲۰ از راه می‌رسد ولی چنین نشد.

این افشاگر که مالک کانال توتیوب Front Page Tech هم است، قبلا به درستی زمان عرضه نسل دوم آیفون SE و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی را فاش کرده بود. او همچنین در ماه اوت ۲۰۲۰ دقایقی پیش از شروع مراسم اپل به‌درستی از معرفی آیمک جدید خبر داد. افشاگر معروف دیگری به نام L0vetodream قبلا گفته بود که ایرتگ در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه می‌شود. این دستگاه احتمالا باتری قابل تعویض دارد و به‌صورت مستقیم از طریق اپ Find My با iOS, iPadOS و macOS کار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)