خانهاخبار
گلکسی A52 و گلکسی A72 با نرخ نوسازی بالاتر از راه می‌رسند

گلکسی A52 و گلکسی A72 با نرخ نوسازی بالاتر از راه می‌رسند

بر اساس گزارشی تازه به نظر می‌رسد که دو میان‌رده قدرتمند سامسونگ قرار است صفحات نمایشی با نرخ نوسازی بالاتر داشته باشند و برای اولین بار به استاندارد ضدآب IP67 مجهز شوند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶

در گزارش تازه‌ای که اخیرا از سوی وب‌سایت SamMobile منتشر شده، آمده که گلکسی A52 و گلکسی A72 از نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده خواهند کرد و مدل گلکسی A52 5G به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. تفاوت این دو نسخه ظاهرا به چیپست آن‌ها مربوط است، چون مدل‌های 4G از اسنپدراگون ۷۲۰ و مدل 5G از اسنپدراگون ۷۵۰ استفاده می‌کنند.

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که گلکسی A52 4G نمایشگر ۶۰ هرتزی دارد، بنابراین اکنون نمی‌دانیم که کدام گزارش صحیح است. منبع گزارش امروز می‌گوید گلکسی A52 5G نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD دارد که در مرکز بخش بالایی آن حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است. این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. 

در قاب عقب این دستگاه دوربین چهارگانه‌ای شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین جلوی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است. گلکسی A52 5G همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، اندروید ۱۱ و One UI 3.1 خواهد داشت.

گلکسی A52 5G به استاندارد IP67 مجهز می‌شود تا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد. این قابلیت قبلا در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ دیده نشده بود و امیدواریم که ترند آن ادامه‌دار باشد. قیمت احتمالی این گوشی ۴۵۰ یورو اعلام شده و نسخه LTE باید با قیمتی در حدود ۴۰۰ یورو از راه برسد. شایعات مربوط به A52 و A72 مدت‌هاست که در اینترنت به گوش می‌رسد ولی هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ چه زمانی این دو تلفن هوشمند را معرفی خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)