خانهاخبار
نوکیا 3.4، نوکیا 5.4 و هندزفری Power Earbuds Lite معرفی شدند

نوکیا 3.4، نوکیا 5.4 و هندزفری Power Earbuds Lite معرفی شدند

شرکت HMD Global امروز در هند از سه محصول جدید پرده برداشت که شامل دو گوشی اقتصادی و یک ایرباد بی‌سیم ارزان قیمت است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

اچ‌ام‌دی گلوبال امروز به‌طور رسمی در هند از نوکیا ۳.۴ و نوکیا ۵.۴ رونمایی کرد. نوکیا ۳.۴ از ۲۰ فوریه با ۴ + ۶۴ گیگابایت حافظه و قیمت ۱۶۵ یورویی از راه می‌رسد. این گوشی در سه رنگ آبی، بنفش و مشکی وارد بازار می‌شود. در آن سو، نوکیا ۵.۴ از تاریخ ۱۷ فوریه با رنگ‌های آبی و قرمز به بازار می‌آید و قیمت آن برای مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی ۱۶۰ یورو و برای مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی ۱۷۵ یورو خواهد بود.

نوکیا ۳.۴ از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰، نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی در قاب عقب دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در جلو هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد.

نوکیا ۵.۴ از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند و دارای نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD است که در گوشه سمت چپش حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این تلفن هوشمند در قاب عقب از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و همراه آن یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد. نوکیا ۵.۴ انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

علاوه بر این دو گوشی، اچ‌ام‌دی از ایرباد بی‌سیم جدیدی به نام Power Earbuds Lite TWS هم پرده برداشت. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت ۴۰ یورو وارد بازار می‌شود. پاور ایربادز لایت با استاندارد IPX7 در برابر آب مقاوم است و در هر گوشی خود درایور ۶ میلی‌متری و باتری ۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. گفته می‌شود که عمر این باتری با یک بار شارژ به ۵ ساعت می‌رسد. کیس شارژر آن هم یک باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که تا ۳۰ ساعت زمان اضافه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پاور ایربادز لایت از کنترل‌های لمسی، بلوتوث ۵.۰ و سری سیلیکونی قابل تعویض پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

cbr0098

۱۳۹۹/۱۱/۲۴
زنده باد ؛