خانهاخبار
آیا تبلت می میکس شیائومی در راه است؟

آیا تبلت می میکس شیائومی در راه است؟

ظاهرا شیائومی قصد دارد تا تبلتی با برند می میکس را در آینده نزدیک روانه بازار کند.
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

محصولات سری می میکس شیائومی به نظر می‌رسد که جزء خلاقانه ترین گجت‌هایی هستند که به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شده‌اند. این محصولات با بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه همراه بوده‌اند. البته شیائومی در گوشی هوشمند Mi Mix 3، زبان طراحی اسلایدی را نیز به این محصولات اضافه کرد.

image

 

از سال 2019 و معرفی می میکس 3 5G محصول جدیدی با عنوان Mi Mix را شاهد نبوده‌ایم. اما با توجه به پوستر جدیدی که توسط شیائومی منتشر شده، به نظر می‌رسد که می میکس 4 (یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب شود) در راه بوده و در آینده نزدیک، به صورت رسمی رونمایی می‌شود. مدیر اصلی برند Redmi و یکی از متخصصان کمپانی شیائومی با نام Lu Weibing در شبکه اجتماعی چینی Weibo، سوالی در مورد محصول جدید با برند می میکس را مطرح کرده است.

image

 

در حال حاضر هنوز اطلاعات خاصی در مورد این محصول در دسترس نیست. اما شیائومی به تازگی در ضمن جلسه پرسش و پاسخی که با طرفداران خود داشت، پوستر زیر را منتشر کرد که از ورود محصولی جدید تحت عنوان برند می میکس حکایت دارد.

image

 

حال به نظر می‌رسد که Mi Mix 4 در سال جاری میلادی، معرفی خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری، قابلیت‌ها، زبان طراحی و قیمت این محصول در دسترس نیست.

از‌آن جایی که شیائومی در سال 2019 پتنت‌های مربوط به دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر را به ثبت رساند و اولین مدارک مبنی بر این ویژگی نیز در سال یاد شده در رسانه‌های خبری منتشر شد، لذا پیش بینی می‌شود که می میکس 4 به این فناوری مجهز باشد.

گوشی‌های هوشمند می میکس و می میکس 2 از دوربین سلفی قرار گرفته در قسمت پایینی نمایشگر بهره می‌برد. در می میکس 3، دوربین سلفی به حالت اسلایدی در زیر بدنه این اسمارت فون پنهان می‌شد. در طرح مفهومی می میکس آلفا نیز شاهد این موضوع بودیم که دوربین اصلی، نقش دوربین سلفی دستگاه را نیز ایفا می‌کند. لذا تمامی این موارد حاکی از آن است که در می میکس 4، شاهد قرارگیری دوربین سلفی در ناچ یا پانچ هول نخواهیم بود.

البته این محصول، تمام چیزی نیست که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. چرا که Lu Weibing در شبکه اجتماعی چینی Weibo، از کاربران در مورد تبلت‌ها نیز سوالی پرسیده است:

image

 

مجددا در این زمینه نیز اطلاعات خاصی در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزهایی را ثابت خواهد کرد. آخرین تبلت کمپانی شیائومی، مدیا پد 4 پلاس بود که در سال 2018 با پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری غول پیکر 8620 میلی آمپر ساعتی به دنیای تکنولوژی معرفی شد.

شما از گوشی هوشمند می میکس جدید شیائومی چه انتظاراتی دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)