خانهاخبار
اولین جزئیات درباره گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 فاش شد

اولین جزئیات درباره گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 فاش شد

سامسونگ احتمالا در نیمه دوم 2020 از دو موبایل تاشوی بعدی خود رونمایی می‌کند. حالا اطلاعاتی از این دو دستگاه لو رفته که به نظر معتبر می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

با عرضه خانواده گلکسی اس ۲۱، طرفداران سامسونگ حالا می‌توانند منتظر گوشی‌های تاشوی این شرکت باشند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ امسال حداقل از دو موبایل تاشو به نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ پرده برمی‌دارد. به گزارش وب‌سایت SamMobile، گلکسی زد فولد بعدی با شماره مدل SM-F926 از راه می‌رسد و حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این دستگاه از اندروید ۱۱ و پوسته One UI 3.5 استفاده می‌کند.

گلکسی زد فلیپ بعدی هم از شماره مدل SM-F711 بهره‌مند می‌شود و با دو حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی به بازار می‌آید. این دستگاه نیز از اندروید ۱۱ و One UI 3.5 استفاده خواهد کرد. با توجه به حضور One UI 3.5 روی این دستگاه‌ها، احتمالا این دو محصول را تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ نخواهیم دید. سامسونگ به‌تازگی One UI 3.1 را برای سری گلکسی اس ۲۱ منتشر کرد و تا رسیدن به One UI 3.5 زمان نسبتا زیادی باقی مانده است.

این غول فناوری کره‌ای در طول سال‌های اخیرا همواره نسخه بعدی One UI را با سری گلکسی نوت معرفی می‌کرد. ولی حالا آینده سری گلکسی نوت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و گوشی‌های تاشو محتمل‌ترین محصولاتی هستند که می‌توانند نسخه جدید One UI را دریافت کنند.

پیش‌تر افشاگر معروف اخبار سامسونگ در توئیتی اعلام کرده بود که گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا با تاخیر از راه می‌رسند. با این حال، هنوز برای اظهارنظر قطعی زود است و باید منتظر گزارش‌های بیشتری بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SZ

۱۳۹۹/۱۱/۲۲
منظورتون نیمه دوم 2021 بوده اشتباهی نوشتین 2020