خانهاخبار
تعمیرات موبایل سفیر

تعمیرات موبایل سفیر

با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند، قابل پیش بینی است که هر روز بنا به دلایل مختلف این گجت ها دچار مشکلات سخت افزاری مختلفی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
image

با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند، قابل پیش بینی است که هر روز بنا به دلایل مختلف این گجت ها دچار مشکلات سخت افزاری مختلفی شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. تعویض باتری، تعویض تاچ ال سی دی، تعویض برد و بسیاری از موارد این چنینی همگی جزو تعمیرات موبایل نسبتا رایجی هستند که یک تعمیرکار تلفن همراه در طول روز ممکن است به دفعات انجام دهد. لذا این روزها ضرورت تعمیر موبایل به امری اجتنا‌ب ناپذیر تبدیل شده و طبق آمار نیز روز به روز، حجم درخواست های ورودی به مراکز تعمیر موبایل افزایش می یابد.

از طرف دیگر متاسفانه مشکلاتی که برای گوشی های موبایل رخ می‌دهند غیر قابل پیش بینی است. به عنوان مثال یک کاربر موبایل هیچوقت نمی‌تواند پیش‌بینی کند که قرار است در کدام مکان، چه تاریخ و کدام لحظه گوشی از دست او افتاده و ال سی دی تلفن همراهش با مشکل مواجه شود یا برد گوشی بسوزد و نیاز به تعمیر پیدا کند. غیر قابل پیش‌بینی بودن زمان نیاز به تعمیر موبایل، کاربران را ملزم می‌کند تا همیشه آمادگی لازم برای مقابله با این مقوله را داشته باشند و حداقل به دنبال منبعی قابل اعتماد بگردند تا در مواقع نیاز تعمیرات موبایل خود را به آن واگذار کنند.

شرکت بازرگانی سفیر وارد کننده قطعات موبایل در ایران است، سفیر برای رضایت بیشتر مشتریان سعی دارد با قیمت عمده قطعات ، موبایل تلفن همراه مشتریان عزیز را تعمیر کند.اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمتی مناسب می گردید سفیر بهترین شرایط را برای شما فراهم آورده است.

تعمیرات موبایل سفیر

شامل کلیه تجهیزات و ملزومات تعمیرات و تعویض و همینطور سرویس موبایل می باشد.گاهی تعمیر موبایل بارها اقتصادی تر از خرید یک دستگاه جدید و نو می باشد.خصوصا در این روزها که به شدت شاهد افزایش نرخ گوشی های موبایل و تکنولوژی هستیم.با توجه به افزایش اهمیت تعمیرات و اهمیت تعویض قطعه ی معیوب ابزار آلات  تعمیرات نیز مورد توجه بیشتر قرار می گیرد .

دوره های آموزشی

همچنین علاقه مندان به آموزش تعمیرات موبایل می توانند در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت کنند.

دوره آموزش تعمیر موبایل از بهترین رشته هایی است که از لحاظ بازار کار درآمد خوبی دارد. در کارگاههای آموزشی تعمیرات موبایل کامتک، آموزش نرم افزار موبایل و آموزش سخت افزار گوشی تدریس میشود. در اصل شما با هر دانشی میتوانید در کلاس تعمیر تلفن همراه کامتک شرکت کنید. کافیه سری به کارگاه آموزشی کامتک بزنید و یک جلسه نحوه تدریس را بررسی کنید تا تفاوت را حس کنید!

برای درک و شناخت بهتر قطعات موبایل و شرکت در دوره های آموزشی وارد لینک زیر شوید:

 موبایل سفیر

برای استعلام هزینه سایر تعمیرات موبایل می توانید با شماره ی تماس 62999797 و تلگرام 09033007307 در ارتباط باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)