خانهاخبار
آیا مشکل گرم شدن، جلوی پیشرفته شدن دوربین Galaxy S22 را می‌گیرد؟

آیا مشکل گرم شدن، جلوی پیشرفته شدن دوربین Galaxy S22 را می‌گیرد؟

یکی از قابلیت‌های جذاب گلکسی اس 22 فعلا با مشکل روبرو است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ با قابلیت ضبط فیلم‌های 8K همراه بودند. با وجود این که این ویژگی از نرخ فریم 24fps پشتیبانی می‌کرد، اما وجود همین قابلیت جهشی بزرگ در این عرصه به حساب می‌آمد. به دلیل مشکل داغ شدن دستگاه، کاربران ابتدا با محدودیت 4 دقیقه‌ای برای ضبط فیلم‌ با این حالت روبرو بودند. اما در ادامه مسئولان و مهندسان سامسونگ موفق شدند تا فریم ریت را بالاتر ببرند. یکی از افشاگران مدعی شده است که سامسونگ در حال تست امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 8K و نرخ فریم 60fps روی اعضای خانواده اس 22 است، اما مشکلات زیادی در این عرصه گریبان‌گیر آن‌ها شده است.

طبق گفته آقای Mauri QHD، سامسونگ به دنبال اضافه کردن امکان فیلمبرداری با رزولوشن 8K با نرخ فریم 60fps به پرچمداران جدید خود است. او مدعی شده است که با وجود تلاش‌های زیاد در این عرصه، مشکل گرم شدن زیاد بدنه یکی از بزرگ ترین معضلاتی است که بر سر راه اضافه شدن این ویژگی قرار گرفته است. همچنین برای فیلم برداری با این مشخصات، کاربران با محدودیت 5 دقیقه‌ای روبرو خواهند بود.

image

 

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در ابتدای امر برای اضافه کردن قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 8K و نرخ فریم 24fps با چنین مشکلی روبرو شده بود و به مرور توانست آن را برطرف کند. لذا این قضیه، نشانه خوبی به نظر می‌رسد و می‌توانیم امیدوار باشیم که مشکل گرم شدن دوباره خانواده اس 22 نیز با اتخاذ تصمیمات درست و مناسب حل شود. به یاد داشته باشید که فیلم برداری در رزولوشن 8K با نرخ فریم 24fps در هر دقیقه، 600 مگابایت از حافظه شما را اشغال می‌کرد و در صورت استفاده از حداکثر محدودیت 5 دقیقه‌ای، چیزی نزدیک به سه گیگابایت از حافظه گوشی هوشمند شما اشغال می‌شود. به این ترتیب همراه داشتن چندین فیلم گرفته شده با این ویژگی‌ها، می‌تواند به آسانی ظرفیت حافظه گوشی هوشمند شما را پر کند.

خوشبختانه سامسونگ همواره از تکنولوژی‌های روز دنیا، یعنی حافظه بالا و رم بسیار سریع در محصولات خود استفاده می‌کند که این قابلیت‌ها، می‌تواند محدودیت‌های فیلمبرداری با رزولوشن 8K را رفته رفته از بین ببرد.

آقای Mauri در ادامه توضیحات خود به این موضوع اشاره کرده است که تا زمان برطرف نشدن مشکل گرم شدن بیش از حد بدنه، سامسونگ چنین امکانی را در خانواده گلکسی اس 22 قرار نخواهد داد. یکی دیگر از افشاگران به تازگی مدعی شده است که سامسونگ اواخر سال جاری میلادی (2021) تراشه اگزینوس جدیدی با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 8K و نرخ فریم 60fps را معرفی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجتبی

۱۳۹۹/۱۱/۲۰
برید این خبر توپ رو بررسی و تشریح کنید امروز شیائومی باکنفرانس ویدئوی جهانی معرفی می 11 دنیارو ترکوند اینم لینکش
https://event.mi.com/uk/mi-11-launch-event
https://youtube.com/watch?v=6hBZ46fI1Ag&feature=share