خانهاخبار
چرا نباید ایرپادز را هنگام خواب درون گوش خود بگذاریم؟

چرا نباید ایرپادز را هنگام خواب درون گوش خود بگذاریم؟

اگر با چنین وضعیتی به خواب می‌روید، این مطلب را حتما بخوانید.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

برخی افراد در هنگام خواب، علاقمند هستند تا به موسیقی گوش داده و در همین حس و حال به خواب بروند. از این رو ممکن است به همراه ایرپادز خود، به درون رخت خواب رفته و در همین حالت نیز بخوابند. اما با خواندن ادامه این مطلب، مطمئنا دیگر چنین کاری را انجام نخواهید داد.

به گزارش وب سایت Valley Central، سه شنبه هفته گذشته فردی با نام Bradford Gauthier پس از بیدار شدن از خواب، متوجه شد که با مشکلاتی در سیستم بلعیدن مواجه شده است. پیش از آن که هیچ گونه نگرانی به خود راه دهد، این احساس را مبنی بر گلودرد دانست که آنچنان که باید و شاید غیر طبیعی به نظر نمی‌رسید. چرا که شب گذشته او پس از ساعت‌ها پارو کردن برف، با حالی ناخوش به رخت خواب رفته بود. بد نیست بدانید که به تازگی در ایالت ماساچوست، برفی سنگین تمامی مناطق را سفید پوش کرده است.

حتی پس از بیدار شدن با حالی ناخوش، او باز هم تصمیم گرفت تا به پارو کردن برف‌ها مشغول شود. پس از انجام چنین کاری، او مجددا به خانه بازگشت و قصد نوشیدن لیوانی آب را داشت که متوجه شد قادر به انجام چنین کاری نیست. در همین حس و حال، دریافت که یکی از هدفون‌های ایرپادز او گم شده است. آقای Gauthier که به همراه همسر و دو فرزندش زندگی می‌کند، شب گذشته به همراه ایرپادزهایی که درون گوشش بوده‌اند، به خواب رفته بوده است.

پسر بزرگ‌تر به همراه همسر او، مدت زمان زیادی به دنبال ایرپادز گم شده او بودند. اما پس از آن که موفق به یافتن آن نشدند، تصور کردند که Bradford ممکن است آن را بلعیده باشد!

آن‌ها ابتدا این موضوع را با لحن طنز و شوخی مطرح کردند، اما به نظر می‌رسید که کاملا تصادفی، این اتفاق روی داده است. چرا که من در هنگام رفتن به رخت خواب، آن‌ها را در گوش خود به همراه داشتم و به نظر می‌رسد که در هنگام رفتن به خواب عمیق، اقدام به بلعیدن یکی از آن‌ها کرده‌ام! چرا که در مرکز قفسه سینه خود، یک انسداد دردناک را حس می‌کردم.

image

 

بنابراین او سریعا به اتاق اورژانس رفت و نتیجه آزمایش اشعه ایکس، نشان داد که ایرپاد گم شده در مری او گیر کرده است. با آندوسکوپی اضطراری، ایرپاد یاد شده بدون هیچ گونه درد و خونریزی، از محل خارج شد. وی اعتراف کرد که در این مورد بسیار خوش شانس بوده و در ادامه چنین اظهار داشت:

پزشک دستگاه گوارش من، روی این موضوع تأکید داشت که انسداد در این ناحیه بعید به نظر می‌رسد که با ناراحتی و درد همراه نباشد. هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که خوابیدن با این هدفون تا این اندازه می‌تواند خطرناک باشد. من واقعا خوش شانس بودم.

در مورد ایرپادی که او به صورت تصادفی سعی در خوردن آن را داشت، باید بگوییم که عملکرد صوتی آن بر اساس گفته آقای Gauthier مانند سابق بوده، اما صدای ارسال شده توسط میکروفون کمی کدر بوده و شفافیت خود را از دست داده است.

پس این مطلب را به عنوان یک هشدار جدی در نظر گرفته و هیچ گاه به همراه ایرپادز، به رخت خواب نرفته و سر خود را روی بالش نگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Me

۱۳۹۹/۱۱/۱۹
???