خانهاخبار
آیا گلکسی زد فولد 3 با تأخیر معرفی و عرضه خواهد شد؟

آیا گلکسی زد فولد 3 با تأخیر معرفی و عرضه خواهد شد؟

دو محصول جدید سامسونگ، ظاهرا با مشکلات مواجه شده‌اند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

اگر به دنبال این موضوع هستید که برند کره‌ای سامسونگ در آینده نزدیک از محصولات جدید با نمایشگر منعطف رونمایی کند، باید بگوییم که شانس با شما یار نیست. یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی به تازگی مدعی شده است که گلکسی زد فولد 3 یا گلکسی زد فلیپ 3 دست کم تا پنج ماه آینده معرفی نخواهند شد.

این موضوعتوسط شخصی با نام کاربری آیس یونیورس در شبکه اجتماعی توییتر مطرح شده است. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی زد فولد 2 در ماه آگوست سال گذشته میلادی (2020) به دنیای تکنولوژی معرفی شد. لذا جای تعجبی نیست اگر نسل سوم این محصول نیز در همین ماه یا با کمی تأخیر رونمایی شود. اما چنین خبری برای علاقمندان به گلکسی زد فلیپ 3 ممکن است ناامید کننده به نظر برسد.

نسخه اصلی گلکسی زد فلیپ در فوریه 2020 به صورت رسمی پا به عرصه گوشی‌های هوشمند گذاشت و حالا تقریبا به تولد یک سالگی آن نزدیک می‌شویم. در ماه جولای، Galaxy Z Flip 5G به دنیای تکنولوژی معرفی شد که تنها شاهد پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی و پردازنده‌ای سریع‌تر بودیم. پس انتظار برای رونمایی از مدلی جدید، اتفاقی است که مسلما بسیاری از علاقمندان به محصولات کمپانی سامسونگ چشم به راه آن هستند.

image

 

البته بد نیست بدانید که آیس یونیورس در توییت خود، از عبارت we may have to wait استفاده کرده است و این بدان معنا نیست که چنین اتفاقی، به طور حتم روی خواهد داد و ممکن است تاریخ پنج ماهه اعلام شده، شکسته شده و زودتر از موعد مقرر شاهد رونمایی یکی از محصولات یاد شده باشیم. اما گزارش‌هایی که پیش‌تر در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، حاکی از آن بود که گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف که توسط سامسونگ تولید خواهند شد، در نیمه دوم سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

حرف و حدیث‌هایی در مورد معرفی گلکسی زد فولد 3 در ماه ژوئن به گوش می‌رسد که با یک حساب سرانگشتی، درمی‌یابیم که حدودا چهار ماه تا این تاریخ زمان باقی مانده است. اما با تمام این تفاسیر، علاقمندان به سری نوت نیز منتظر رونمایی از Galaxy Note 21 هستند که احتمالا این رویداد، تا پیش از ماه آگوست سال جاری میلادی رخ نخواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)