خانهاخبار
وان پلاس در سال 2020 رشد چشمگیری در بازار آمریکا داشت

وان پلاس در سال 2020 رشد چشمگیری در بازار آمریکا داشت

شرکت تحقیقاتی کانترپوینت در گزارش تازه‌ای می‌گوید که وان پلاس در سال گذشته میلادی عملکرد بسیار خوبی در بازار آمریکا داشت و توانست سهم بازار خود را با رشد قابل توجهی همراه کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

۲۰۲۰ سال سختی برای بازار تلفن‌های هوشمند و تولیدکنندگان جهانی موبایل بود، ولی شماری از برندها با تمام چالش‌های موجود توانستند آمار فروش خود را افزایش دهند. یکی از این برندها وان پلاس بود که به‌طور خاص در بازار مهم آمریکا عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، این موبایل‌ساز چینی برخلاف سایر برندها که با کاهش فروش روبرو شدند، توانست فروش خود را در بازار آمریکا بالا ببرد. البته بازار فقط در نیمه دوم سال بهبود پیدا کرد، ولی وان پلاس از نظر رشد سالانه و مجموع سهم بازار عملکرد خوبی از خود نشان داد. رشد بازار این شرکت در سال ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۹ حدود ۱۶۳ درصد بود.

به گفته کانترپوینت موفقیت وان پلاس مرهون جذابیت محصولات این شرکت برای افرادی است که از گوشی‌های سایر برندها ناامید شده بودند. این اتفاق به‌طور خاص به عملکرد دو شرکت مشهور بازار یعنی اپل و سامسونگ برمی‌گردد. سری آیفون ۱۲ و گلکسی اس ۲۰ به خاطر پشتیبانی از 5G گران‌تر شدند. این مسئله در کنار فشارهای اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد تا مردم به سمت سایر برندها از جمله وان پلاس بروند.

افزون بر این، وان پلاس در مقایسه با این دو غول دنیای فناوری شرکت نسبتا کوچک‌تری است. اما برخلاف اندازه‌اش پارسال توانست رشد چشمگیری داشته باشد و امسال هم به نتایج مشابهی چشم دوخته است. عرضه وان پلاس نورد N10 5G هم به وضعیت این برند در بازار آمریکا کمک کرد، چون N10 موبایلی با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار بود که پشتیبانی از 5G و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را به ارمغان می‌آورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)