خانهاخبار
جذاب ترین نقاط نوشهر برای ماجراجویی

جذاب ترین نقاط نوشهر برای ماجراجویی

اگر شما هم عاشق شمال هستید و دوست دارید جاهای تازه بروید، سفر به جذاب ترین مکان های گردشگری نوشهر را در برنامه خود بگذارید. شما قرار است هم ماجراجویی کنید و هم لذت خالص طبیعت را لمس کنید.
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

در تالاب ارواح فقط زیبایی ببینید.

طبیعت شمال خیره کننده و رویایی است و هر گوشه آن برای شگفتی و لذت شما پدیده ای در انتظار است. از گلستان تا مازندران، تالاب های زیادی هست اما تالاب ارواح یک مورد استثنایی است. استثنا از این جهت که اتمسفرعجیبی به دلیل درختان شکسته داخل آب و قرارگیری تالاب در دل جنگل دارد. داستان پردازی از شب ترسناک دریاچه زیاد است در حالی که زیبایی و جادوی محیط  بیشتر از هر چیز شما را در بر می گیرد. این تالاب به خاطر ریشه درختان کف دریاچه مناسب شنا نسیت ولی با قایق می توانید گشتی در آن بزنید. کمپ زدن در فصل تابستان، لذت شبمانی کنار دریاچه را برای شما دوبرابر می کند. حواستان باشد از هر نوع آلودگی و صدمه به محیط زیست منطقه اجتناب کنید. دریاچه فراخین و دریاچه خصر نبی از دیگر دریاچه های نوشهر هستند. به جای گیر افتادن در ترافیک شلوغ شمال، بلیط هواپیما نوشهر بگیرید. نوشهر بخشی از طبرستان قدیم و سرزمین کهن رویان در غرب مازندران است. مورخان نوشهر را پایتخت رویان میدانند. شهری که امروز به نام کجور می شناسیم زمانی به نام سنگ تجن شناخته می شد. در زمان قاجار نوشهر روستایی کوچک بود که در دوران پهلوی یکباره رشد کرد و به شهری بزرگ بدل شد. حاصلخیزی این منطقه و موقعیت بی نظیر آن بین کوههای البرز و دریای خزر زمینه رشد شهر را هموار ساخت. بندر نوشهر امروز یکی از بنادر مهم مازندران است.

image

تالاب ارواح از عجیب ترین تالاب های ایران است.

 

به بهشت نیچکوه بروید.

روستای نیچکوه در جنگل های کجور، با هوای خنک و مطبوع، برای سفری تابستانی بی نظیر است. برای رسیدن به نیچکوه بایستی در جاده چالوس به مرزن آباد به سمت دوآب تغییر مسیر بدهید. شما حدود یک ساعت و نیم از نوشهر به نیچکوه می رسید. در این جاده محلی، روستای حیرت، روستای انگاس و روستای کندلوس دیدنی هستند. بازدید از این روستاها خالی از لطف نیست. به خاطر ارتفاع روستا در بیشتر مواقع مه، منطقه را می پوشاند و مناظر رویایی ایجاد می شود. از هوای تازه لذت ببرید و تا می توانید سلفی بگیرید. در نیچکوه اقامت بومگردی پیدا نمی کنید. برای همین بهتر است در بومگردی های کندلوس شب بمانید. یادتان باشد از نمدهای محلی نیچکوه که در منطقه شهرت دارد، خریداری کنید. شما در سایت تریپ از بلیط لحظه آخری نوشهر مطلع می شوید.

image

روستای نیچکوه در جنگل کجور قرار دارد.

 

از آبشار آلاشور آرامش بگیرید.

عاشق جاهای خلوت و بکر طبیعت هستید؟ از شهر و مناطق توریستی فاصله بگیرید و به عمق جنگل سفر کنید. مسیر سر راست نیست اما کافیست از نوشهر به سمت نجارده بروید. از روستا تا آبشار را باید پیاده روی کنید. مطمئن باشیدآبشار لاشور از دنج ترین آبشارهای نوشهر برسید. شاید آبشار مرتفعی نباشد اما گیرایی جنگل و صدای رودخانه، درون شما را آرام می کند. اگر قصد دارید شبمانی کنید حتما تجهیزات لازم همراه داشته باشید. جالب است بدانید 20 آبشار دیگر در این جنگل وجود دارد که فقط افراد بومی جای دقیق آن را بلدند. در محلی کمپ کنید که ایمن باشد. در صورتی که قصد دارید در جنگل بیشتر بگردید حتما راهنمای محلی و جی پی اس همراهتان باشد. از سفر به آلاشور در فصل بارندگی خودداری کنید. آبشار زانوس، آبشار دارنو و آبشار تنگه دار از دیگر آبشارهای نوشهر هستند. با پرواز تهران نوشهر یک ساعته به مقصد می رسید. انواع قیمت بلیط هواپیما نوشهر به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما نوشهر به تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما نوشهر به تهران را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

image

آبشار لاشور بهترین محل برای طبیعت گردی

 

سوغات نوشهر

بسیاری مواقع طبیعت گردها در مناطق روستایی سوغات می خرند. شما هم سعی کنید در گشت و گذارتان، از تولیدات و فراورده های بومی روستاییان بخرید. از نان و کلوچه های محلی تا محصولات لبنی و صنایع دستی به میل و سلیقه خود انتخاب کنید. نوشهر انواع سوغاتی از شیرینی برنجک، رشته به رشته، قماق، کماج تا حصیربافی، جاجیم و گلیم دارد.

سخن آخر

برای داشتن سفری مطمئن و آسوده خرید بلیط هواپیما را در تریپ انجام دهید. در تریپ خرید شانس بلیط چارتر و ارزان را هم خواهید داشت. همچنین کارشناسان تریپ به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)