خانهاخبار
نوکیا 1.4 با اسنپدراگون 215 و قیمت ارزان معرفی شد

نوکیا 1.4 با اسنپدراگون 215 و قیمت ارزان معرفی شد

HMD Global امروز از جدیدترین موبایل پایین‌رده خود با نام نوکیا 1.4 رونمایی و اعلام کرد که این گوشی را با دوربین دوگانه از اوایل فروردین به بازار می‌فرستد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

تلفن‌های مقرون به‌صرفه نوکیا طرفداران زیادی در بازار دارند و امروز اچ‌ام‌دی گلوبال عضو جدیدی از خانواده محصولات پایین‌رده این برند را معرفی کرده که نامش نوکیا ۱.۴ است. این گوشی اواسط ماه مارس با قیمت ۹۹ یورو وارد بازارهای اروپایی می‌شود و در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.

نوکیا ۱.۴ نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح +HD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. حاشیه پایینی نمایشگر این موبایل نسبتا ضخیم است و روی آن لوگوی نوکیا دیده می‌شود. اچ‌ام‌دی برای اولین بار روی محصولات سری نوکیا ۱ از دوربین دوگانه استفاده کرده که شامل یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

image

نوکیا ۱.۴ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ گو به بازار می‌آید که اپلیکیشن دوربین آن Camera Go است و از قابلیت‌های متنوعی مثل حالت پرتره و عکاسی شبانه پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۲۱۵ است که برای موبایلی در این رنج قیمت قدرت کافی را فراهم می‌کند.

نوکیا ۱.۴ در مدل پایه ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد ولی اگر بخواهید می‌توانید مدل ۲ + ۳۲ یا ۳ + ۶۴ گیگابایتی را هم تهیه کنید. به‌علاوه، این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند تا امکان ارتقای فضای داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت فراهم باشد.

از دیگر ویژگی‌های نوکیا ۱.۴ می‌توانیم به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با درگاه microUSB شارژ می‌شود. این گوشی همچنین یک دکمه مخصوص گوگل اسیستنت، حسگر اثر انگشت جانبی و جک هدفون دارد. نوکیا ۱.۴ به اندروید ۱۱ آپدیت خواهد شد و تا دو سال از به‌روزرسانی‌های امنیتی بهره‌مند می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)