خانهاخبار
اینستاگرام حالا امکان برگرداندن پست‌ها و محتواهای حذف‌شده را فراهم می‌کند

اینستاگرام حالا امکان برگرداندن پست‌ها و محتواهای حذف‌شده را فراهم می‌کند

اینستاگرام در خبری اعلام کرده که از امروز تمامی پست‌های حذف‌شده به مدت 30 روز در پوشه‌ای نگهداری می‌شوند تا محتواهای کاربران از گزند هکرها در امان بمانند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

اینستاگرام امروز از عرضه قابلیت جدیدی خبر داده که مدعی است می‌تواند مانع از حذف پست‌ها توسط هکرها شود. این قابلیت با نام Recently Deleted به شما اجازه می‌دهد تا حتی در صورت در صورتی که اکانت‌تان هک شود، بتوانید پست‌ها و ویدیوها خود را برگردانید. این قابلیت مشابه Trash در اپ گوگل فوتوز و Recycle Bin در اپ سامسونگ گالری کار می‌کند.

زمانی که تصاویر و ویدیوها را از اکانت اینستاگرام خود پاک می‌کنید، از حالا به بعد این پست‌ها به پوشه Recently Deleted منتقل می‌شوند. استوری‌ها تا ۲۴ ساعت و سایر محتواها تا ۳۰ روز بعد از حذف در این پوشه باقی می‌مانند. در این بازه زمانی با مراجعه به بخش Settings > Account > Recently Deleted می‌توانید به پست‌های حذف‌شده خود دسترسی داشته باشید. این قابلیت روی هر دو نسخه اندروید و iOS عرضه شده است.

برای حذف دائمی پست‌ها یا برگرداندن پست‌های حذف‌شده، ضروری است که هویت خود را از طریق پیامک یا ایمیل تایید کنید. اینستاگرام می‌گوید این شرکت در تلاش است تا اطمینان یابد که هکرها نمی‌توانند محتواها را به‌صورت دائمی از روی اکانت‌ها حذف کنند. با این حال، برای دسترسی به پوشه Recently Deleted نیازی به احزار هویت نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)