خانهاخبار
موبایل تاشوی هوآوی میت X2 رسما 4 اسفند معرفی می‌شود

موبایل تاشوی هوآوی میت X2 رسما 4 اسفند معرفی می‌شود

نسل جدید موبایل تاشوی هوآوی با طراحی جدید و قابلیت‌های تازه چهارم اسفند معرفی خواهد شد. این گوشی حالا با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

هوآوی امروز رسما در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که Mate X2 را در تاریخ ۲۲ فوریه مصادف با ۴ اسفند رونمایی می‌کند. مدل‌های قبلی این دستگاه به سمت بیرون تا می‌شدند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل جدید این گوشی مثل گلکسی زد فولد به سمت داخل تا می‌شود. پوستر مربوط به این مراسم هم طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد.

image

طبق شایعات هوآوی میت ایکس ۲ نمایشگری ۸.۰۱ اینچی با وضوح ۲۴۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسلی خواهد داشت. در جلو هم نمایشگر ثانویه‌ای با پنل ۶.۴۵ اینچی قرار می‌گیرد که وضوح آن ۲۲۷۰ در ۱۱۶۰ پیکسل است. میت ایکس ۲ احتمالا به چیپست ۵ نانومتری Kirin 9000 مجهز می‌شود.

موبایل تاشوی بعدی هوآوی طبق گزارش‌ها از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای متشکل از سنسورهای ۵۰ + ۱۶ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی زوم هیبریدی ۱۰ برابری داشته باشد.

میت ایکس ۲ احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ وارد بازار می‌شود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. ابعاد احتمالی این دستگاه ۱۶۱.۸ در ۱۴۵.۸ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۹۵ گرم اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)