خانهاخبار
نام اسمارت فون وان پلاس نورد نسل بعدی مشخص شد

نام اسمارت فون وان پلاس نورد نسل بعدی مشخص شد

کمپانی وان پلاس، در تلاش است تا محصولات مقرون به صرفه بیشتری را معرفی کند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

گوشی‌های هوشمند با قیمت‌هایی مقرون به صرفه، معمولا با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه می‌شوند و همین موضوع نیز سبب ایجاد محبوبیت قابل ملاحظه‌ای برای سری نورد محصولات وان پلاس شده است. امروز یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام Max Jambor، اطلاعات جدیدی در مورد محصول آینده کمپانی وان پلاس را در اختیار رسانه‌های خبری قرار داد که در ادامه، به این موضوع می‌پردازیم.

نام این گوشی هوشمند، OnePlus Nord N1 5G خواهد بود. مطمئنا این نام، اولین چیزی نبوده که در ذهن شما شکل گیرد. اما به نظر می‌رسد که این محصول قصد دارد تا مسیر موفق Nord N10 5G را طی کرده و آن را ادامه دهد.

آقای Jambor در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی از این محصول را در اختیار ندارد. اگر به یاد داشته باشید، اسمارت فون Nord N10 5G در ماه اکتبر سال گذشته میلادی (2020) به دنیای تکنولوژی معرفی شد و به نظر می‌رسد که زمان زیادی برای معرفی Nord N1 5G باقی مانده است.

مطمئنا شما در حال فکر به این موضوع هستید که Nord N1 5G قصد ادامه مسیر کدام یک از مدل‌ها را دارد؟ Nord یا Nord N100؟ البته نسخه جدید Nord N100 احتمالا همراه با Nord N1 5G به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی در این مورد توسط شخص یاد شده منتشر نشده و به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه اتفاقاتی را برای‌مان رقم خواهد زد.

image

 

از آن جا که وان پلاس نورد محصولی پرطرفدار بود و استقبال عمومی خوبی از آن نیز به عمل آمد، لذا پیش بینی می‌شود که نسخه جدید این مدل نیز در دست توسعه بوده و در موعد مقرر، رونمایی خواهد شد. این محصول در ماه جولای سال گذشته میلادی (2020) معرفی شد و حالا، امیدها برای معرفی نسخه جدید آن در نیمه‌های سال جاری بسیار بالاست.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری Nord N1 5G، هنوز اطلاعاتی توسط آقای Jambor منتشر نشده است. اما مطمئنا طی ماه‌های آینده و همزمان با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آن، شاهد ارائه این موارد توسط شخص یاد شده خواهیم بود.

به نظر می‌رسد که مسئولان وان پلاس در حال حاضر، تمام تمرکز خود را روی سری OnePlus 9 معطوف کرده‌اند. ظاهرا طبق اسناد و شواهدی که تا به حال به عنوان شایعاتی مطرح شده است، اعضای این خانواده شامل سه مدل مختلف با ابعاد متفاوت خواهند بود که اسامی آن‌ها بر اساس حرف و حدیث‌های یاد شده به صورت زیر اعلام شده است:

  • وان پلاس 9
  • وان پلاس 9E یا وان پلاس 9 لایت
  • وان پلاس 9 پرو

آخرین مدل یاد شده، به نظر می‌رسد که محصولی کامپکت و کاملا ارزان‌تر نسبت به دو مدل دیگر بوده و احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 888 نیز مجهز نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)