خانهاخبار
گلکسی M02 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گلکسی M02 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

به دنبال گلکسی M02s که حدود یک ماه پیش معرفی شده بود، سامسونگ امروز از گلکسی M02 رونمایی کرد که نمایشگری 6.5 اینچی دارد و با قیمتی ارزان وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

سامسونگ کمتر از یک ماه پیش گلکسی M02s را معرفی کرد و دیروز از نسخه ارزان‌تر این گوشی به نام گلکسی M02 پرده برداشت. گلکسی M02 نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قاب عقب این گوشی با الگوهای مورب خاصی طراحی شده که در دست گرفتن دستگاه را آسان می‌کند و در گوشه سمت چپ آن دوربین دوگانه‌ای با چینش عمودی دیده می‌شود. این دوربین دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. زیر این دو لنز هم یک فلش LED قرار دارد.

image

گلکسی M02 قدرت خود را از چیپست مدیاتک MT6739W می‌گیرد که همراه با ۲ یا ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اما با کمک کارت حافظه می‌توانید این مقدار را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. ضخامت گلکسی M02 برابر ۹.۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۶ گرم است. این محصول انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

گلکسی M02 در چهار رنگ مشکی، خاکستری، آبی و قرمز عرضه می‌شود. سامسونگ از تاریخ ۹ فوریه آن را به بازار هند می‌فرستد. قیمت مدل ۲ + ۳۲ گیگی ۹۶ دلار است ولی هنوز نمی‌دانیم که مدل ۳ + ۳۲ گیگی چه قیمتی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)