خانهاخبار
رندرهای خبری Galaxy A52 5G و Galaxy A72 5G منتشر شد

رندرهای خبری Galaxy A52 5G و Galaxy A72 5G منتشر شد

تصاویر رندر شده از دو محصول جدید سامسونگ در رسانه‌ها رویت شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

طراحی اسمارت فون‌هایی با نمایشگر بدون حاشیه این روزها در حال تبدیل شدن به یک استاندارد میان تولید کننده‌ها شده است و این موضوع، آنچنان ارتباطی به محصولات پرچمدار یا میان رده ندارد. گلکسی A52 5G و A72 5G دو محصول میان رده سامسونگ هستند که امروز با انتشار تصاویر رندر شده، کیفیت ساخت بالای آن‌ها مورد تأیید قرار گرفت.

دو محصول جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی ای 52 5G و گلکسی ای 72 5G اسمارت فون‌‌هایی هستند که برای افراد علاقمند به خرید گوشی‌هایی با قیمت پایین طراحی و ساخته شده‌اند. با وجود این که آن‌ها هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما شاهد انتشار تصاویر رندر شده از این دو گوشی هوشمند توسط ایوان بلس هستیم.

image

 

از آن جا که مشخصات سخت‌افزاری برای بسیاری از افراد اهمیت دارد، اما متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها در دسترس نیست. بر اساس شایعات، مشخصات Galaxy A52 5G به صورت زیر است:

  • پردازنده: اسنپدراگون 750G کوالکام
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه: 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل

مشخصات Galaxy A72 5G نیز به شرح زیر اعلام شده است:

  • پردازنده: اسنپدراگون 765 کوالکام
  • نمایشگر 6.7 اینچی
  • دوربین چهارگانه
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت

هر دو محصول مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) با نسخه یازدهم از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI 3.0 در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. هنوز تاریخ معرفی رسمی Galaxy A52 5G و Galaxy A72 5G مشخص نیست، اما بد نیست بدانید که مدل‌های پیشین، یعنی گلکسی ای 51 و گلکسی ای 71 در ماه آوریل سال گذشته میلادی (2020) به صورت رسمی رونمایی شدند.

با تمام این تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آينده چه پیش می‌آید و کدام یک از مشخصات سخت‌افزاری ذکر شده، در محصول نهایی دیده خواهد شد.

با توجه به موارد اعلام شده، به نظرتان این دو محصول با موفقیت همراه خواهند بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)